اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد خبر داد:

برگزاری 110 بزرگداشت علمای شیعه تا پایان امسال

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تا پایان سال جاری بیش از 110 مراسم بزرگداشت علمای شیعه در کشور برگزار می‏شود.

برگزاری 110 بزرگداشت علمای شیعه تا پایان امسال
به گزارش خبرگزاری فارس از ایوانکی، بهمن دری ظهر امروز در همایش بزرگداشت علامه ایوانکی که در مسجد امام رضا (ع) ایوانکی برگزار شد، اظهار کرد: در سال‏های گذشته بزرگداشت مفاخر و علما کم برگزار می‏شد اما با توجه به بیانات رهبر فرزانه انقلاب برگزاری این بزرگداشت‏ها در سال‏های اخیر بیشتر شده است.
وی افزود: این عالمان فرهنگ شیعه و سیره علوی و نبوی را بیمه می‏کنند و موجب می‏شوند که توطئه دشمن برای تحریف فرهنگ عاشورا محقق نشود.
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دشمنان درصدد هستند در سه حوزه نویسندگان، واعظان و مداحان تحریف ایجاد کنند که نتیجه آن عدم تکریم مرجعیت شیعه است.
دری بیان کرد: ما نباید از آموزه‏ها و بزرگان دینی خود غفلت کنیم و باید برگزاری این مراسم استمرار داشته باشد و در عمل آنها را الگوی زندگی خود قرار دهیم.
وی تصریح کرد: اعتنا به مفاخر و مشاهیر اعتنا به فرهنگ بومی، دینی و ملی ماست.
بزرگداشت علامه محمدتقی ایوانکی با حضور آیت‏الله استادی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، آیت‏الله شیخ هادی نجفی از نوادگان علامه ایوانکی، استاندار سمنان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
مراجع عالی‏‏قدری همچون آیت‏الله مظاهری، آیت‏الله صافی‏گلپایگانی، رئیس جمهوری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این مراسم پیام فرستادند که در این مراسم قرائت شد.  
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول