اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت پارس جنوبی محقق شد؛

اجرای 160 میلیارد ریال پروژه عام المنفعه در کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از اجرای 160 میلیارد ریال پروژه عام المنفعه در کنگان خبر داد.

اجرای 160 میلیارد ریال پروژه عام المنفعه در کنگان
تیمور یزدانشناس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای ظرفیت بسیار بالایی در بخش های مختلف است و برای استفاده از این ظرفیت ها باید برنامه لازم را داشته باشیم.
وی افزود: اهتمام در اجرای طرح های نیمه تمام و تلاش برای اجرای پروژه های جدید باید در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد و نباید فرصت ها را هدر دهیم.
فرماندار کنگان با تقدیر از مدیران ارشد صنعت نفت و پارس جنوبی خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر بیشترین و موثرترین فعالیت‌ها برای رشد و پیشرفت کنگان انجام شده که پارس جنوبی در این زمینه نقش مهمی داشته است.
یزدانشناس با اشاره به تلاش منطقه ویژه پارس در آبرسانی به دورترین روستای کنگان تصریح کرد: روستای لاورگل از روستاهای دورافتاده شهرستان کنگان است و مدتهاست مردمان این روستا از آب آشامیدنی سالم محروم بودند که با هماهنگی های انجام شده و با اهتمام مسئولان پارس جنوبی، کار طراحی لازم برای اجرای پروژه آبرسانی در این روستا در آینده نزدیک آغاز می شود و در حال حاضر نیز آبرسانی با تانکر به این روستا به طور منظم انجام می‌شود.
فرماندار کنگان از اجرای 160 میلیارد ریال پروژه عام المنفعه در کنگان خبر داد و ابراز داشت: طی یکسال اخیر با تلاش منطقه پارس جنوبی پروژه های ارزشمند عام المنفعه با اعتبار 160 میلیارد ریال در روستاهای کنگان انجام شده که اهمیت زیادی دارد.
وی یادآور شد: توسعه شبکه معابر و دفع آ‌ب‌های سطحی تمبک از مهم‌ترین طرح هایی است که هم اکنون با اهتمام منطقه ویژه پارس جنوبی اجرایی شده است.
فرماندار کنگان گفت: تکمیل و راه اندازی بازار شهرداری کنگان نیز با حمایت مالی پارس جنوبی در حال اجراست که انتظار داریم در کمترین زمان ممکن مورد استفاده قرار گیرد.
یزدانشناس اضافه کرد: تکمیل و راه اندازی کتابخانه تمبک و پروژه آبرسانی به چاه مبارک و تمبک نیز از دیگر مصوباتی است که توسط پارس جنوبی در شهرستان کنگان اجرایی می شود.
وی اذعان داشت: دولت نهم و دهم به دولت کار و خدمت معروف است و تمام مسئولان باید از امکانات و توانمندی های موجود نهایت استفاده را ببرند و راه را برای رشد و شکوفایی ایران اسلامی فراهم کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول