اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان خبر داد:

هدیه 3.5 میلیون ریالی برای باسواد کردن بی‌سوادان کنگانی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان از پرداخت هدیه برای باسواد کردن بی‌سوادان کنگانی خبر داد و گفت: اگر شخصی بتواند افراد بی‌سواد زیر 45 سال را با سواد کند، مبلغ 3.5 میلیون ریال هدیه دریافت می‌کند.

هدیه 3.5 میلیون ریالی برای باسواد کردن بی‌سوادان کنگانی
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس شریف پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش در 2 سال اخیر برنامه‌های مهمی در راستای کیفیت‌بخشی به امر تحصیل در مدارس اجرا کرده و در سال جاری نیز این امر دنبال شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش افزود: طرح نظام آموزشی 3 – 3 – 6 و راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان که در سال آینده اجرا خواهد شد، مهم‌ترین رویکرد جدید آموزشی در راستای اجرای شیوه‌های نوین آموزشی و ارتقای سطح علمی و آگاهی جامعه فرهنگیان است.
شریف خاطرنشان کرد: ادغام نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش نیز یکی دیگر از طرح‌های مهم آموزشی در سال جاری است که به خوبی اجرایی شده است.
رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان از هدیه 3.5 میلیون ریالی برای با سواد کردن بی‌سوادان کنگانی خبر داد و افزود: اگر شخصی بتواند افراد بی‌سواد زیر 45 سال را با سواد کند مبلغ 350 هزار تومان هدیه دریافت می‌کند که این امر در ریشه‌کن کردن بی‌سوادی اهمیت زیادی دارد.
شریف اذعان داشت: برگزاری نماز جماعت در مدارس، طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم و استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان و فرهنگیان از این طرح نیز یکی از طرح‌های بسیار موفق در حوزه پرورشی و فرهنگی است.
وی همچنین برگزاری همایش پژوهش در هفته گذشته با حضور مناطق جنوبی استان را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: با این همایش‌ها توان علمی و پژوهشی فرهنگیان و دانش‌آموزان بیشتر نمایان خواهد شد. 
شریف به برگزاری به موقع امتحانات نوبت اول در زمان مناسب و حضور دانش‌آموزان و دبیران در کلاس درس نیز اشاره کرد و فصل امتحانات را یکی از دوره‌های مهم نتایج تلاش‌های دبیران در دوران تحصیل دانست.
رئیس آموزش و پرورش کنگان همچنین از پیگیری مجوز مدرسه تیزهوشان خبر داد و اظهار داشت: مدرسه تیزهوشان بندر کنگان در صورت فراهم شدن امکانات و تجهیزات در مهر آینده رسماً افتتاح خواهد شد و دانش‌آموزان به تحصیل در این مدرسه خواهند پرداخت.
شریف یادآور شد: باید دست به دست هم دهیم و از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود برای رشد و پیشرفت دانش‌آموزان بهره ببریم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول