اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد

اختصاص 50 میلیارد ریال برای مراکز بهداشتی کنگان و عسلویه

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از اختصاص 50 میلیارد ریال برای مراکز بهداشتی کنگان و عسلویه خبر داد.

اختصاص 50 میلیارد ریال برای مراکز بهداشتی کنگان و عسلویه
جهانگیر شاهینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با اشاره به تلاش شبانه‌روزی برای ساخت بیمارستان برازجان اظهار داشت: بیمارستان 160 تخت‌خوابی برازجان از طرح‌های مهم و ملی است که در حال حاضر با جدیت توسط وزارت مسکن و شهرسازی در دست احداث است.
وی افزود: بیمارستان برازجان با وسعت 14 هزار متر مربع احداث می‌شود و بر اساس اعلام مسکن و شهرسازی بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده، عملیات احداث این بیمارستان شهریور سال آینده به اتمام می‌رسد و در اختیار دانشگاه قرار می‌گیرد که امیدوار هستیم تا دی ماه آینده تجهیز شود و مورد بهره‌برداری رسمی قرار گیرد.
شاهینی تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بهداشتی و درمانی در سراسر استان از مهم‌ترین اولویت‌های دانشگاه است و به فضل خدا با همکاری همه دستگاه‌ها بتوانیم به نتایج مهمی برسیم.
وی از جذب 13 میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی در استان خبر داد و ابراز داشت: تکمیل، تجهیز، خرید و ایجاد فضاهای ترکیبی در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی و پزشکی و فضاهای اداری و دانشجویی از مهم‌ترین پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی است که در سال جاری بیش از 130 میلیارد ریال برای این مهم جذب شده است.
این مسئول یادآور شد: احداث ساختمان دانشکده پزشکی و دندانپزشکی نیز از جمله طرح‌های مهم در دست اجرا در استان است که با حمایت‌های مسئولان عملیاتی می‌شوند.
شاهینی با تقدیر از وزارت بهداشت در توجه ویژه به بوشهر گفت: در چند سال اخیر در حوزه بهداشتی توجه خوبی به استان بوشهر شده و دولت نهم و دهم خدمات ویژه‌ای در استان داشته و اقدامات خوبی انجام داده و هر وقت پروژه‌ای درخواست کردیم مورد توجه و حمایت قرار گرفته که نشان دهنده عدالت‌محوری این دولت است.
این مسئول از اختصاص 50 میلیارد ریال برای مراکز بهداشتی کنگان و عسلویه خبر داد و تصریح کرد: در سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگان و عسلویه 50 میلیارد ریال اعتبار برای مراکز بهداشتی درمانی اختصاص یافت که رقم قابل‌توجهی است.
شاهینی متذکر شد: از مسئولان شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها انتظار داریم همراهی و همکاری لازم را داشته باشند و مشکلات موجود را بیان کنند تا بتوانیم در رفع این مشکلات اهتمام ورزیم.
وی در پایان اذعان داشت: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در شکوفایی اقتصادی امری مهم است و در سال جهاد اقتصادی در این راستا تلاش زیادی انجام می‌دهیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول