اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خسروی ‌در گفت‌و‌گو با ‌فارس:

هوشیاری رهبری جریان فتنه‌ را ناکام ساخته است

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اشلامی آبادان و خرمشهر گفت: هوشیاری رهبری و مردم در برابر این جریان فتنه‌گر، آنان را در رسیدن به اهداف ناکام ساخت.

هوشیاری رهبری جریان فتنه‌ را ناکام ساخته است
حسینعلی خسروی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: هوشیاری رهبری و مردم در برابر این جریان فتنه‌گر، آنان را در رسیدن به اهداف ناکام ساخت.
وی افزود: حرکت خودجوش و حماسی مردم در نهم دی 88، واکنش مردم مسلمان و انقلابی ایران به حرمت شکنی‌ها در روز عاشورا بود.
دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی آبادان و خرمشهر خاطرنشان کرد: در روز عاشورای 88 گروهی که خود را وابسته به فرقه سبز می‌دانستند به خیابان‌ها آمده و در چارچوب سناریوهایی از قبل طراحی شده با دادن شعارهایی علیه نظام اسلامی و ارزش‌های آن، در حالی که هلهله می‌کردند و کف می‌زدند، به عزاداران حمله‌ور شده و برخی از خیمه‌های عزای حسینی را به آتش کشیدند.
خسروی تصریح کرد: این اقدام سخیف و گستاخانه نشان داد که جریان فتنه با دین و اعتقادات مردم مشکل دارد و به همین دلیل در برابر نظام اسلامی و ولایت فقیه ایستاده و انتخابات، بهانه‌ای بیش نیست.
وی افزود: این رفتار فتنه‌گران، واکنش پرخروش و حماسی مردم در نهم دی 88 را به دنبال داشت که در آن مردم به صورت متحد و یکپارچه در برابر فتنه‌گران به صحنه آمده و آنان را منزوی ساخته و به حاشیه راندند.
وی در ادامه با اشاره بصیرت و هوشیاری مقام معظم رهبری در جریان فتنه عنوان کرد: در جریان فتنه تمامی سرویس‌های اطلاعاتی غرب با سران فتنه همکاری کردند اما ناکام ماندند.
وی ادامه داد: در واقع هوشیاری مردم باعث به وجود آمدن حماسه 9 دی 88 بود، مردم و ملت ایران قدرت و هوشیاری خود را در این روز به نمایش گذاشتند.
خسروی یادآور شد: در واقع در آن زمان سران فتنه در دام مخوف استکبار جهانی افتاده بودند و به دلیل عدم بصیرت به دروغ بحث تقلب را مطرح کردند.
دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی آبادان و خرمشهر ادامه داد: تاکنون حماسه‌های زیادی مانند هشت سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی در کشور ما رخ داده است اما حماسه 9 دی یکی از ماندگارترین حماسه ها در تاریخ ایران اسلامی است که ملت ایران توانستند توطئه‌های دشمنان را به خوبی خنثی کنند.
انتهای پیام/غ20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول