اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ‌دشتستان:

حماسه ۹ دی حباب فتنه را شکست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان گفت: حماسه ۹ دی حباب فتنه را شکست.

حماسه ۹ دی حباب فتنه را شکست
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا عصر امروز در نشست با مسئولان دشتستان اظهار داشت: نهم دی ماه یک روز بزرگ و به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است و دوستداران نظام اسلامی در این روز وحدت و همدلی خود را اثبات کردند.
وی افزود: دشمنان همواره از اتحاد مردم وحشت دارند و همواره در صدد اختلاف‌افکنی و تضعیف پایه‌های این نظام هستند و در سال 88 نیز در این مسیر حرکت کردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان با اشاره به برنامه‌ریزی فتنه‌گران برای تضعیف ولایت فقیه خاطرنشان کرد: نتیجه حضور میلیونی و حماسه مردمی ۹ دی این بود که عده‌ای را از شک و تردید و تحلیل‌های چند ماه گذشته نجات داد و حباب فتنه را شکست.
محمودی‌نیا تصریح کرد: چند ماهی بود که برخی از عناصر سیاسی برای جبران شکست‌های انتخاباتی و برای رسیدن به اهداف خود، القا می‌کردند که مملکت دچار انشقاق و دوپارگی شده و بدون تردید راهپیمایی نهم دی نقشه دشمن را نقش بر آب کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان افزود: این افراد به اصطلاح نخبه با توجه به نفوذی که احیانا در ارگان‌های کشور و ارکان نظام دارند و با استفاده از تبلیغات و جوسازی‌ رسانه‌ای، درصدد القای این توهم بودند که اوضاع مملکت بهم ریخته و بخش زیادی از جمعیت ایران، ناامید و ناراضی شده‌اند و از نظام بریده‌اند و با این پیش‌فرض‌های توهمی می‌خواستند بر فضای ذهنی برخی دلسوزان و بزرگان دینی و مذهبی حوزه و دانشگاه تاثیر بگذارند و آنها را با خود همراه کنند.
محمودی‌نیا گفت: مردم همواره ثابت کرده‌اند که زمانی که پای ارزش‌های اسلامی و ولایت فقیه و اصل نظام وسط باشد همواره در صحنه حاضرند و در برابر تمام دشمنان می‌ایستند.
وی بیان کرد: در مراسم ویژه نهم دی ماه امسال باید برنامه‌های فرهنگی با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود و باید وحدت و همدلی را به نمایش بگذاریم.‌
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول