اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 90 محقق شد

مجوز جذب 650 نیروی جدید در مجتمع گاز پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مسئول جذب نیروی انسانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از مجوز جذب 652 نیروی جدید در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد.

مجوز جذب 650 نیروی جدید در مجتمع گاز پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عقیل عمرانی‌خو عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مجتمع گازی با تولید بیش از 43 درصد گاز کشور از مهم‌ترین پالایشگاه‌های گازی در کشور است و نقش مهمی در سبد انرژی کشور دارد.
مسئول جذب نیروی انسانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از طراحی نرم‌افزار ویژه تشریفات استخدام در مجتمع خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی زنجیره‌وار و منسجم در تمام مراحل فرایند جذب امسال صورت گرفته است.
عمرانی‌خو خاطرنشان کرد: این آزمون با استقبا‌ل چشمگیر متقاضیان به‌ویژه در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی‌ارشد مواجه شده است.
وی افزود: کل دواطلبانی که به صورت اینترنتی در این مرحله ثبت‌نام کردند بیش از 37 هزار نفر بوده که حدود 30 هزار نفر در آزمون شرکت کردند.
مسئول جذب سال 90 این مجتمع با اشاره به آزمون استخدامی امسال گفت: آزمون استخدامی امسال در هفت شهر تهران، اصفهان، تبریز، مشهد، بوشهر، شیراز و اهواز برگزار شد.
عمرانی‌خو، کل مجوز استخدامی این شرکت در سال 90 را تعداد 652 نفر اعلام کرد و اذعان داشت: این افراد شامل 80 نفر در مقطع تحصیلی دکتری، 97 نفر در مقطع تحصیلی کارشناسی‌ارشد و 475 نفر در مقطع تحصیلی کارشناسی است.
وی اضافه کرد: این نخستین آزمونی بود که بر اساس قوانین و مقررات جدید استخدامی انجام می‌شد که با توجه به تغییر ضرایب و اولویت‌ها، دارای پیچیدگی‌ها و حساسیت خاصی بود.
عمرانی‌خو در ارتباط با پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی و مصاحبه فنی-تخصصی نیز گفت: از پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی دو برابر ظرفیت آزمون روان‌شناختی و هوش در دو شهر بوشهر و تهران به‌عمل آمد و پس از آن نیز مصاحبه فنی و تخصصی پذیرفته‌شدگان در دانشکده نساجی دانشگاه امیر کبیر برگزار شد.
وی در ادامه با اشاره به تسریع در شروع بکار نفرات خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های اولیه با مرکز طب صنعتی تهران صورت گرفت تا پس از جمع‌بندی کمیته‌ها بلافاصله روزانه تعداد 25 نفر را به منظور انجام معاینات پزشکی معرفی کرد.
این مسئول افزود: از نکات برجسته این جذب می‌توان انجام مراحل تشریفات استخدامی با استفاده از نرم‌افزار ویژه که توسط مسئول جذب سال 90 این شرکت طراحی و اجرا شده است اشاره کرد که علاوه بر صرفه‌جویی‌های مالی امکان هر گونه گزارش‌گیری با صحت و دقت بالا را در حداقل زمان مقدور می‌سازد.
مسئول جذب مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه با اشاره به دوره‌های آموزشی اظهار داشت: تاکنون 395 نفر طی سه مرحله به منظور شروع دوره آموزشی معرفی شده‌اند.
عمرانی‌خو تصریح کرد: از همه توان برای ساماندهی و جذب نیروی انسانی مورد نیاز مجتمع استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول