اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موافقت وزیر نفت محقق شد؛

آموزش رایگان اچ‌اس‌ای به تمام نیروهای پیمانکاری پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از موافقت و تاکید وزیر نفت بر آموزش رایگان اچ‌اس‌ای به تمام نیروهای پیمانکاری شاغل در شرکت‌ها و پروژه‌های مستقر در حوزه عملیاتی پارس جنوبی خبر داد.

آموزش رایگان اچ‌اس‌ای به تمام نیروهای پیمانکاری پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سیدپیروز موسوی عصر امروز در بازدید از فازهای در دست اجرای پارس جنوبی اظهار کرد: در سال جهاد اقتصادی شاهد رشد و توسعه فازهای مختلف پارس جنوبی هستیم و انتظار داریم این امر تداوم داشته باشد.
وی افزود: بدون تردید رعایت ایمنی و مسایل زیست‌محیطی از مهم‌ترین اولویت‌ها در منطقه ویژه است که وزیر نفت نیز تاکید زیادی بر این مسئله دارند و باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از موافقت و تاکید وزیر نفت بر آموزش رایگان تمام نیروهای پیمانکاری شاغل در شرکت‌ها و پروژه‌های مستقر در حوزه عملیاتی پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام نیروهای پیمانکاری تا سقف 35ساعت در سال آموزش‌های لازم HSE را طی خواهند کرد.
موسوی تصریح کرد: این مهم از مصوبات دومین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری منطقه ویژه پارس است که با موضوع ضرورت رعایت الزامات HSE و آموزش نیروهای پبمانکاری مورد تاکید وزیر نفت قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: از این پس، رعایت الزامات HSE در تمام پیمان‌های منعقد شده توسط پیمانکاران باید لحاظ شود؛ این امر سبب ارتقای کیفی اجرای پروژه‌ها و افزایش استانداردهای ایمنی در حوزه‌های مختلف پارس جنوبی می‌شود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: با توجه به اهمیت موضوع و تنوع، دشواری و پیچیدگی فعالیت‌های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی که محیط پرمخاطره را در منطقه ویژه پارس جنوبی به وجود آورده، ضروری است آموزش نیروهای پیمانکاری به صورت رایگان تا سقف 35 ساعت در سال، از سوی مرکز آموزش HSE منطقه ویژه پارس طراحی، برنامه‌ریزی و اجرایی شود.
موسوی افزود: در پایان دوره‌های آموزشی نیز گواهینامه معتبر توسط مرکز آموزش HSE منطقه ویژه پارس به تمام نیروهای آموزش‌دیده اعطا می‌شود.
وی عنوان کرد: اعتبار لازم برای برگزاری دوره‌های یاد شده در مرکز آموزش HSE منطقه ویژه پارس، به صورت 50 درصد از سوی شرکت ملی نفت ایران، 25 درصد از منابع مالی شرکت ملی گاز ایران و 25 درصد از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی تسهیم و تامین می‌شود.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: رعایت الزامات بهداشتی، ایمنی و محیط زیست در تمامی پروژه‌های بالادستی و پایین‌دستی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در حوزه عملیاتی پارس جنوبی از تاکیدات مقام معظم رهبری در سفر معظم‌له به عسلویه بود که وزیر نفت با تلاش فراوان، تدبیرهای لازم فنی برای تحقق این مهم را به مقامات و مدیران ارشد صنعت نفت به خوبی تبیین کرده است.
موسوی خاطرنشان کرد: باید دست به دست هم دهیم و از تمام امکانات و توانمندی‌های موجود برای افزایش بهره‌وری استفاده کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول