اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی خبر داد:

کشف 6 کیلوگرم مواد مخدر در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف 6 کیلوگرم مواد مخدر در پارس جنوبی خبر داد.

کشف 6 کیلوگرم مواد مخدر در پارس جنوبی
علمدار لشکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: وظیفه نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه در مناطق مرزی بسیار حساس است و منطقه عسلویه نیز منطقه حساسی است که نیروهای انتظامی با تمام توانایی برای برقراری امنیت و آسایش در این منطقه شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.
وی افزود: بدون تردید تامین امنیت و آسایش مردم از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی بوده و این امر در پارس جنوبی با شکل مطلوبی انجام شده که البته همکاری و تعامل مردم با نیروی انتظامی نقش مهمی در ایجاد امنیت پایدار در این منطقه حساس داشته است.
فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف 6 کیلوگرم مواد مخدر در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس منطقه ویژه پارس جنوبی در استان بوشهر یک نفر مسافر حامل موادمخدر را شناسایی و دستگیر و شش کیلوگرم موادمخدر را در این راستا کشف و ضبط کرد.
لشکری در تشریح جزئیات این عملیات بیان کرد: مأموران مبارزه با موادمخدر منطقه ویژه پارس جنوبی در راستای مبارزه با این ماده افیونی هنگام کنترل خودروهای در حال عبور از ایستگاه شهید مصطفی خمینی به یک نفر مسافربه نام علی مظنون شدند.
وی افزود: پلیس در بازرسی‌های به عمل آمده از وسایل نامبرده مقدار 6 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کرد.
لشکری گفت: این مسافر از بندرعباس قصد انتقال موادها را به استان خوزستان داشته که در نیمه راه در استان بوشهر شناسایی و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی یادآور شد: به منظور تامین امنیت پایدار در شهرها و روستاهای منطقه عسلویه از تمام توانمندی ‌موجود بهره می‌بریم و از همه مردم و مسئولان نیز انتظار داریم ما را همراهی کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول