اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در همدان:

بیداری رهبر انقلاب توطئه‌ها را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در همدان گفت: بیداری رهبر انقلاب در برابر فتنه‌های دشمن و اعتماد مردم به ولی‌فقیه عامل بسیار مهمی در خنثی شدن توطئه‌های دشمن محسوب می‌شود.

بیداری رهبر انقلاب توطئه‌ها را خنثی کرد
آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به حماسه آفرینی مردم در 9 دی‌ماه سال 88 و لزوم گرامیداشت این روز اظهار کرد: تمام ملت‌های دنیا روزهای تحول و تکامل خود را به‌عنوان یک عید ملی یا مذهبی گرامی می‌دارند چرا که چنین روزهایی ممکن است سرنوشت یک ملت را تغییر دهد.
وی با بیان اینکه در تاریخ کشور سالروز فتح خرمشهر و روز 15 خرداد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، افزود: چنین روزهایی هیچ‌گاه فراموش نخواهند شد چرا که آحاد مختلف جامعه در مقاطعی از زمان در قبال کشور و نظام خود حماسه آفرین و حماسه ساز شده‌اند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان ابراز کرد: در 9 دی‌ماه سال 88 دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران نظیر آمریکا،‌ اسرائیل، اروپا و برخی از توطئه‌گران داخلی توطئه بسیار خطرناکی را برای براندازی نظام ترتیب دادند و برای رسیدن به مقصود پلید خود نیز دست به آشوب‌های خیابانی و به چالش کشیدن امنیت اجتماعی زدند.
وی تأکید کرد: برخلاف تصور نظام جمهوری اسلامی با تقدیم خون شهدا، امدادهای غیبی، بیداری رهبر انقلاب و علاقه‌مندی مردم نسبت به ولی‌فقیه موجب خنثی شدن فتنه‌ها در تمامی ادوار گذشته و کنونی کشور شده است.
محمدی با اشاره به اینکه خطر فتنه 88 کمتر از خطر هشت سال جنگ تحمیلی نبود، خاطرنشان کرد: اعتماد به رهبر و اهتمام مردم به ادای تکلیف نسبت به مطالبات مقام معظم رهبری نقش بسیار مهمی را در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر حیله‌های دشمنان ایفا می‌کند و در همین راستا نیز مردم ایران در همیشه ایام با تبعیت از رهنمودهای رهبر موفق و سربلند بوده‌اند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر انقلاب‌های منطقه به دلیل عدم برخورداری از یک رهبر دینی و کامل با تقدیم خون بسیاری از مسلمانان در این کشورها به نتیجه نرسیده است.
نماینده ولی‌فقیه در همدان گفت: جنگ حق و باطل همیشه ادامه دارد و این روند متوقف نخواهد شد لذا کسانی که امروز از نظام اسلامی ضربه خورده‌اند کینه توز تر شده و در مقام انتقام جویی برآمده‌اند.
وی در پایان با اشاره به روایتی از امام سجاد (ع) مبنی بر اینکه خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است، تصریح کرد: دشمنان در ادامه فتنه‌های خود به دنبال استفاده از ظرفیت انتخابات مجلس است لذا ملت باید با هوشیاری و شناسایی نقشه‌های جدید دشمن در مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی و ایادی آنها برآیند.
انتهای پیام/ح20   
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول