اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

مدیران از سیاه‌نمایی دشمنان جلوگیری کنند

خبرگزاری فارس: استاندارگیلان فراهم شدن زمینه برای برگزاری انتخاباتی سالم و حضور حداکثری مردم را جزو وظایف مهم مدیران دانست و گفت: مدیران باید با هوشیاری و بصیرت از فضاسازی و سیاه‌نمایی دشمنان جلوگیری کنند.

مدیران از سیاه‌نمایی دشمنان جلوگیری کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی ظهر امروز در دوره آموزشی مجریان برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس اظهار داشت: انتخابات فرصتی طلایی در راستای رشد، شکوفایی و پویایی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: تمام مسئولان امر برگزاری انتخابات باید با اراده‌ای قوی، مدیریت صحیح، برنامه‌ریزی اصولی با بصیرت و هوشیاری و با تمام توان خود در راستای برگزاری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم گام بردارند.
استاندار گیلان، برگزاری بیش از 30 انتخابات در کشور را نشانه مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.
وی نقش آموزش را در برگزاری هر چه بهتر انتخابات مهم و انکارناپذیر خواند و بیان داشت: طرح جامع آموزش به مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات که برای نخستین بار در سطح استان و کشور در حال برگزاری است از جمله اقدام‌های مؤثر و ارزشمند در برگزاری هرچه بهتر انتخابات به شمار می‌رود.
سعادتی کیفیت آموزش‌های برگزار شده برای مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات را مثبت ارزیابی کرد و اذعان داشت: دشمن تمام توان خود را به کارگرفته تا به کشورمان ضربه بزند و ما باید با حفظ هوشیاری، بصیرت، اتحاد و همدلی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
وی، اولویت نخست تمام مدیران را برگزاری انتخاباتی با شکوه و حضور حداکثری مردم عنوان کرد و ابراز داشت: تمام مسئولان امر برگزاری انتخابات باید با اقتدار، نظارت دقیق، درایت و احاطه به امور در راستای برگزاری انتخاباتی پرنشاط و با مشارکت حداکثری مردم گام بردارند.
مقام ارشد گیلان، با اشاره به اینکه هماهنگی بسیار خوبی بین هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: اجرای دقیق قانون و رعایت زمان‌بندی توسط مسئولان امر برگزاری انتخابات مورد تاکید است.
وی اظهار داشت : ایجاد فضای سالم و با نشاط و فراهم کردن زمینه لازم برای مشارکت همه جانبه و حداکثری مردم از جمله موارد مهمی به‌شمار می‌رود که تمام مسئولان امر برگزاری انتخابات باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند و از هیچ تلاش و کوششی در راستای تحقق این مهم فرو گذار نباشند.
سعادتی با بیان اینکه تمام مسئولان باید با هوشیاری و بصیرت از فضاسازی و سیاه‌نمایی دشمنان جلوگیری کنند، یادآور شد: تمام مسئولان باید با هوشیاری و بصیرت و بیان کار آمدی نظام در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی و توفیقات حاصل شده در دولت خدمتگزار در عرصه‌های مختلف، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.
وی، برگزاری انتخابات را موجب افزایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان دانست و افزود: امیدواریم مردم ولایت‌مدار و متدین گیلان با حضور حماسی و چشمگیر خود در انتخابات برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم ثبت و ضبط کنند.
استاندار گیلان، بهره‌گیری از تمام توانمندی‌ها و امکانات برای برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری مردم را مهم‌ترین اهداف عنوان کرد.
انتهای پیام/صا10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول