اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

اردبیل جزو 10 حوزه برتر کشور در برگزاری سالم انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: حوزه انتخابیه اردبیل به دلیل قوی بودن امر نظارت شورای نگهبان و حوزه اجرا جزو 10 حوزه برتر کشور در انتخابات گذشته بود که با مدیریتی شایسته و مدبّرانه سعی شد آرای مردم به درستی امانتداری شود.

اردبیل جزو 10 حوزه برتر کشور در برگزاری سالم انتخابات است
یوسف اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اصحاب رسانه و خبرنگاران را به تعامل و همکاری بیشتر با ستاد انتخابات شکل گرفته در اردبیل دعوت کرد.
وی اظهار داشت: در سایه تیز‌بینی و درایت و نظارت مطبوعات 12 اسفند بهترین،‌ سالم‌ترین، ‌پاک‌ترین و قانونی‌ترین انتخابات را در اردبیل برگزار می‌کنیم.
این مسئول تصریح کرد: مطبوعات باید مدافعان اول حقانیت، سلامت و پاکی انتخابات باشند و برگزاری 29 دوره انتخابات در 33 سال از پیروزی انقلاب این سیاست و ارزش‌ آن را نشان می‌دهد.
فرماندار اردبیل هرگونه تبلیغات قبل از زمان مقرر را عین قانون‌شکنی توصیف کرد و افزود: از اولین روز ثبت نام تا روز رای‌گیری و حتی بعد از آن نیز تمام رفتارها و حرکات کاندیداها و حتی منتخبان به دقت رصد می‌شود تا حرکت غیر قانونی انجام نشود.
اکبری ادامه داد: ما مصمم هستیم تا اصل قانون را مراعات کنیم و اجازه ندهیم اساس آن را فرد و یا حزب و گروهی زیر سئوال ببرد.
وی اظهار داشت: از هم اکنون درج هرگونه مطلب با هر بهانه‌ای از سوی کاندیداها که خود مدعی قانونگذاری هستند خلاف قانون است و نباید کاندیدایی مفاد قانونی را زیر پا گذاشته و خود بی‌قانونی را دامن بزند.
فرماندار اردبیل ابراز داشت: مطبوعات نیز از امروز طبق قانون به هیچ وجه مجاز نیستند تبلیغات کاندیدایی را داشته باشند چرا که هرگونه موارد تخلف مربوط به کاندیدایی است که به این کار دست زده است.
وی تصریح کرد: کاندیداها فکر نکنند که هر نوع رفتار و حرکت و سخنی را می‌توانند انجام داده و بر زبان برانند در حالی که بی‌توجهی به اصول قانونی مورد توجه و دقت قرار می‌گیرد و می‌تواند در مراحل بعدی بر سرنوشت کاندیداها و حتی منتخبان تاثیرگذار باشد.
این مسئول مدت تبلیغات را هشت روز و 24 ساعت مانده به آغاز اخذ رای اعلام کرد و بیان داشت: کاندیداها در روزهای تبلیغ قانونی می‌توانند با رعایت ضوابط و مقررات و بدون کوچک‌ترین قانون‌شکنی و هنجار‌شکنی تبلیغات موثر و کارآمد داشته باشند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول