اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

مانور سیستم جامع انتخابات ری برگزار شد

خبرگزاری فارس: مانور سیستم جامع انتخابات ری با حضور جمعی از مسئولان ارشد این شهرستان در فرمانداری ری برگزار شد.

مانور سیستم جامع انتخابات ری برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز سومین مانور سیستم جامع انتخابات در ری برگزار شد.
مانور سیستم جامع انتخابات ری با هدف افزایش آمادگی برای برگزاری هر چه بهتر نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و شناسایی و رفع نواقص در شهرستان ری برگزار شد.
معاون سیاسی ‌ـ انتظامی فرماندار ری در حاشیه این مانور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با بیان اینکه انتخابات مظهر تجلی اراده و خواست مردم برای دستیابی به استقلال و آزادی همه جانبه است، اظهار داشت: در ایران اسلامی اقشار مختلف مردم در کمال آزادی و احترام در مسیر انتخاب سرنوشت خود و توسعه و پیشرفت کشور حضور فعال و تاثیرگذار دارند.
علیرضا میرزا بلوچ عنوان کرد: مبنا و شعار محوری ما در انتخابات پیش رو بنا به فرمایشات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب، حضور حداکثری، قانون مداری، امانتداری و عدالت محوری است.
وی در ادامه با اشاره به سومین مانور سیستم جامع انتخابات ری خاطرنشان کرد: در این مانور که با حضور نمایندگان ستادهای بخشداری‌های شهرستان ری در ستاد انتخابات این شهرستان برگزار شد از تعدادی دواطلبان ثبت‌نام انجام گرفت و برای هر یک کد رهگیری تعیین شد.
میرزا بلوچ با اشاره به اهداف این مانور گفت: آشنایی با سیستم، شناخت نواقص موجود و امکانات مورد نیاز از جمله اهداف این مانور بود که به لطف خدا تحقق یافت.
معاون سیاسی‌ ـ انتظامی فرماندار ری با بیان اینکه معرفی معتمدین شهرستان به هیئت‌های نظارت جهت تایید یا رد صلاحیت آنها از دیگر برنامه‌های این مانور بود، تصریح کرد: حضور معتمدین مردمی در هیئت اجرایی و ایفای نقش موثر و اصلی آنان در روند برگزاری انتخابات، مبین و سند اجرای انتخابات توسط خود مردم است.
شهرستان ری به مرکزیت شهرری یکی از شهرستان‌های استان تهران است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول