اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان کرمانشاه خبر داد

اجرای 25 برنامه ویژه گرامیداشت 9 دی در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اجرای 25 برنامه ویژه گرامیداشت 9 دی در سطح این استان خبر داد.

اجرای 25 برنامه ویژه گرامیداشت 9 دی در کرمانشاه
حجت‌الاسلام محمد آفتابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: حضور گسترده مردم در 9 دی 88 مشت محکمی بر دهان دشمنان و فتنه‌گران میهن بود بنابراین ضروری است که این روز را گرامی بداریم و با برگزاری برنامه‌های مختلف زوایای آن را از جهات گوناگون مجددا شناسایی کنیم. 
وی تاکید کرد: بازشناسی هویت فکری جریان فتنه 88 لازم است و شناساندن ابعاد فکری آن مهم‌تر از هر موضوعی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این امر یکی از دغدغه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.
آفتابی تصریح کرد: مردم در 9 دی‌ماه حماسه‌ای عظیم خلق کردند و نشان دادند که ملت ایران با بصیرت کامل در خط انقلاب و ولایت هستند و حتی لحظه‌ای میدان را برای فتنه‌گران خالی نخواهند کرد.
وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در راستای پاسداشت 9 دی‌ماه برنامه‌های مختلفی را در سطح استان برگزار می‌کند.
آفتابی تصریح کرد: برگزاری مراسم شعر ولایت در شهرستان هرسین، نمایشگاه و همایش عکس بصیرت و میثاق با ولایت در شهرستان گیلانغرب و نمایشگاه عکس و کاریکاتور با عنوان خواب آشفته در سنقر و کلیایی از جمله برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پاسداشت این روز است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری پنج نمایشگاه عکس ولایت با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح شهرستان کرمانشاه خبر داد.
وی برپایی همایش بصیرت و حماسه 9 دی در تالار آوینی شهرستان کرمانشاه را از دیگر برنامه‌های اداره کل ارشاد استان برشمرد.
آفتابی ادامه داد: به مناسبت روز بصیرت و میثاق با ولایت مسابقه بزرگ کتابخوانی به صورت استانی با عنوان غبار فتنه از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصر شیرین برگزار می‌شود که کتابچه این مسابقه در شش ‌هزار نسخه میان مردم توزیع شده است. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی و همایش استانی وحدت و اتحاد از نظر قرآن کریم، احادیث، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در شهرستان دالاهو را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت 9 دی عنوان کرد.
وی ادامه داد: به مناسبت این روز نمایشگاه عکس و همایشی با عنوان 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت، هشتم دی در شهرستان سرپل‌ذهاب برپا خواهد شد.
آفتابی تصریح کرد: همزمان با 9 دی‌ماه نمایشگاه عکس و همایش بصیرت و میثاق با ولایت در مسجد فاطمیه شهرستان کنگاور برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه همچنین از برپایی همایش جریان‌شناسی فتنه بعد از انقلاب اسلامی در شهرستان قصرشیرین و نمایشگاه عکس توسط اداره ارشاد شهرستان جوانرود با همکاری سپاه این ناحیه خبر داد.
وی اضافه کرد: مراسم عمومی حماسه 9 دی‌ماه در شهرستان پاوه برگزار می‌شود و این شهرستان چهار برنامه ویژه برای گرامیداشت این روز خواهد داشت.
آفتابی در پایان گفت: 9 دی‌ماه نشان عزت و افتخار ملت ایران است و مردم با حضور باشکوه خود در این روز نشان دادند که مثل همیشه در صحنه حاضر هستند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول