اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت بارش برف

جشنواره زمستانی همدان کار خود را آغاز می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: در صورت بارش برف جشنواره زمستانی همدان کار خود را آغاز می‌کند.

جشنواره زمستانی همدان کار خود را آغاز می‌کند
اسدالله بیات امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس از همدان، اظهار کرد: در راستای ایجاد رونق در بخش گردشگری زمستان و با توجه به ظرفیت ارزشمند استان همدان در این زمینه، می توان برنامه‌های ویژه‌ای در این زمینه تدارک دید.
وی بیان داشت: در نخستین فرصت که بارندگی لازم صورت گیرد، با بارش برف و تأمین برف مورد نیاز، برگزاری جشنواره زمستانی با محورهای مختلف در دستور کار است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به محورهای جشنواره زمستانی اذعان داشت: همایش‌های علمی، ورزش‌های زمستانی، تفریح و اوقات فراغت، برنامه‌های جانبی فرهنگی و زمستانی، نمایشگاه آئین‌های سنتی و سایر برنامه‌ها از جمله محورهای جشنواره زمستانی است.
وی در بخش دیگری از سخنانش از راه‌اندازی هر چه سریع‌تر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی خبر داد و افزود: سعی ما بر این است که امسال از هم اکنون ستاد تسهیلات نوروزی تشکیل شود تا هرچه زودتر به استقبال نوروز رفته و با تشکیل جلساتی بتوان برنامه‌ریزی مناسبی برای این ایام داشت.
بیات در خصوص برنامه‌های زمستانی همدان نیز ابراز داشت: در حال حاضر در پیست اسکی همدان برف کافی وجود ندارد به همین علت برنامه‌ ویژه‌ای نمی توان ترتیب داد اما هیئت‌های مختلف ورزشی، کوهنوردان، ورزشکاران، دوچرخه‌سواران و... باز حداکثر استفاده را می‌کنند.
 وی تصریح کرد: متأسفانه عدم بارش برف حالت زمستانی به استان نداده است، اما در صورت بارش باران اگر دستگاه‌های دولتی نیز اقدامی نکنند، مردم خود بهره برداری و استفاده لازم را خواهند داشت.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در پایان افزود: اگر حالت زمستانی در استان غالب باشد، توام با آن برنامه‌هایی نیز ایجاد می‌شود اما برنامه‌ریزی لازم برای تفریحات زمستانی مانند ساخت تندیس برفی، بازی‌های زمستانی و حرکات ورزشی روی برف نیز در نظر گرفته خواهد شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول