اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آمار کل اداره هواشناسی زنجان خبر داد

بارش نخستین باران زمستانی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آمار کل اداره هواشناسی استان زنجان از آغاز بارش‌های برف و باران در استان زنجان خبر داد.

بارش نخستین باران زمستانی در زنجان
احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به قرار گرفتن استان زنجان در دامنه فعالیت سامانه جوی که در روی مدیترانه قرار گرفته است، اظهار داشت: وضعیت جوی استان زنجان تحت تاثیر این سامانه طی روزهای یکشنبه و دوشنبه ابری، گاهی همراه با وزش باد و بارش‌های متناوب و پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود.
وی با بیان اینکه از مقدار ابرهای فعال در استان زنجان از روز سه‌شنبه کاسته می‌شود، افزود: بارش‌ها نیز از ظهر روز سه‌شنبه قطع می‌شود.
رئیس اداره آمار کل اداره هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه هوای استان زنجان از ظهر روز سه‌شنبه به مرور صاف خواهد شد، تصریح کرد: با صاف شدن هوا، دمای استان نیز چند درجه‌ای کاهش می‌یابد.
وی اضافه کرد: دمای استان زنجان از ظهر روز سه‌شنبه بین سه تا شش درجه کاهش می‌یابد.
یاغموری در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره میزان بارش‌های پیش‌بینی شده برای استان گفت: میزان بارش‌ها قابل توجه نخواهد بود.
وی رطوبت صبح امروز زنجان را 80 درصد عنوان کرد و ادامه داد: دمای صبح امروز زنجان دو درجه بالای صفر است که نسبت به دیروز دو درجه افزایش یافته است.
رئیس اداره آمار کل اداره هواشناسی استان زنجان دمای شهر زنجان را طی 24 ساعت گذشته بین صفر و 12 درجه بالای صفر در نوسان اعلام کرد و گفت: دمای دو شهر خرم‌دره و ابهر در همین مدت بین دو تا 14 درجه بالای صفر بوده است.
وی دمای شهر قیدار را طی 24 ساعت گذشته بین دو و 10 درجه بالای صفر در نوسان اعلام کرد و افزود: دمای فعلی این شهر چهار درجه است.
یاغموری دمای فعلی شهر ماهنشان را دو درجه بالای صفر اعلام و اضافه کرد: دمای این شهر طی 24 ساعت گذشته بین سه و 14 درجه بالای صفر در نوسان بوده است.
وی شهر آب‌بر را با 19 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان عنوان و تصریح کرد: کمترین دمای این شهر 10 درجه بالای صفر بوده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول