اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان میراث فرهنگی آذربایجان شرقی :

بازدید از نمایشگاه عروسک‌های خیمه شب بازی برای اصحاب رسانه رایگان است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عروسک‌های خیمه شب‌بازی در موزه آذربایجان گفت: بازدید از این نمایشگاه با ارائه کارت شناسایی برای اصحاب رسانه و روزنامه‌نگاران رایگان است.

بازدید از نمایشگاه عروسک‌های خیمه شب بازی برای اصحاب رسانه رایگان است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، تراب محمدی افزود: اصحاب رسانه می‌توانند با ارائه کارت شناسایی خود به صورت رایگان از این نمایشگاه که مجموعه کاملی از عروسک‌های خیمه شب‌بازی متعلق به اواخر دوره قاجار تا دوره معاصر نمایش داده شده، بازدید کنند.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در این نمایشگاه عروسک‌های سیاه یا همان مبارک که در گذشته داستان‌های گوناگونی را روی صحنه می‌بردند نمایش داده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این داستان‌ها با محوریت شخصیت مبارک اجرا می‌شد و نماد حق‌طلبی و اعتراض به ظلم و ستم حکومت شاهان به شمار می‌رفت.
نمایشگاه عروسک‌های خیمه شب‌بازی به مدت دو ماه در طبقه زیرزمین موزه آذربایجان در شهرستان تبریز دایر بوده و همه روزه از ساعت 8 صبح تا  19 آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.
انتها پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول