اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی سبزوار تاکید کرد:

نقش برجسته اصحاب رسانه در تبیین برنامه‌های نیروی انتظامی

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی سبزوار بر نقش برجسته اصحاب رسانه در تبیین برنامه‌های نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها پل ارتباطی ما و مردم هستند.

نقش برجسته اصحاب رسانه در تبیین برنامه‌های نیروی انتظامی
به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، سرهنگ قنبرعلی آزادواری ظهر امروز در جلسه‌ای به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی، نقش اصحاب رسانه در تبیین برنامه‌های نیروی انتظامی را برجسته عنوان کرد و با گرامیداشت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: رسانه‌ها پل ارتباطی ما و مردم هستند و می‌توانند مشکلات مردم را به موقع منعکس نمایند.
آزادواری به روزشمار هفته ناجا اشاره کرد و اظهار داشت: شعار روز نخست هفته ناجا پیشگیری اجتماعی، مشارکت عمومی، امنیت و آرامش، روز دوم پلیس مومن، متعهد، ایثارگر، امنیت و آرامش، روز سوم جامعه ایمانی، حفظ ارزش ها، امنیت و آرامش، روز چهارم خانواده، مدرسه، نهادهای اجتماعی، امنیت و آرامش، روز پنجم پلیس، دانش، پژوهش، فناوری، امنیت و آرامش، روز ششم پلیس مقتدر، هوشمند، حرفه‌ای، امنیت و آرامش و روز هفتم پلیس، قانون، حکومت، امنیت و آرامش است.
وی شعار امسال هفته نیروی انتظامی را خاطر نشان کرد و گفت: امسال نیروی انتظامی با شعار "سهم من در امنیت و آرامش" سعی کرده تا هر یک از افراد جامعه سهم خود را در تولید امنیت مشخص نمایند.
سرهنگ آزادواری ادامه داد: تلاش داریم تا در هفته نیروی انتظامی سهم هر شهروند را در تامین امنیت و آرامش جامعه تبیین کنیم چرا که امنیت بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست.
وی تصریح کرد: یقیناً نیروی انتظامی خود به تنهایی نمی‌تواند موجبات امنیت و آرامش را در سطح جامعه ایجاد کند بلکه این امر نیازمند نوعی تعامل و همکاری دو سویه میان همه ادارات، نهادها، مردم، خانواده‌ها به‌ویژه خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان است.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری در سخنانی در دانشگاه علوم انتظامی فرمودند: کار نیروی انتظامی همچون مجاهدین فی سبیل الله است و این بسیار با ارزش است.
آزادواری این هفته را فرصتی مناسب برای تبیین فعالیت‌های ناجا برشمرد و افزود: در این هفته برنامه‌های متنوع و مختلفی در سطح شهرستان در نظر گرفته شده که هدف عمده در این برنامه‌ها جلب اعتماد عمومی، افزایش دامنه تعاملات با مردم است.
وی در این نشست عملکرد نیروی انتظامی سبزوار را تشریح کرد و افزود: در سال گذشته بیش از 11 هزار موتورسیکلت متخلف و مزاحم و بیش از سه هزار و 500 خودرو با آلودگی صوتی و بدحجاب توقیف شده و در مسئله بدحجابی نیز اقدامات خوبی انجام شده است.
آزادواری، کل تماس‌های مردمی در یکسال گذشته با مرکز پلیس110 را  40 هزار عنوان کرد و گفت: این نشان دهنده اعتماد مردم به پلیس و نیروی انتظامی است.
وی با بیان اینکه سبزوار در حال حاضر امن‌ترین شهر است، خاطرنشان کرد: در برخورد با ناهنجاری‌ها، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف و مزاحم و استقرار امنیت کامل و مطلوب در شهرستان سبزوار اقدامات خوبی صورت گرفته است.
رئیس پلیس سبزوار با اشاره به اینکه سبزوار نخستین شهر استان خراسان رضوی برای ورود به مشهد مقدس است، اظهار داشت: در ایام نوروز و تعطیلات تابستانی در ورودی و خروجی‌های شهر کانکس‌هایی را برای رفاه زائران در محل استراحت آنان استقرار کردیم.
سرهنگ آزادواری برخورد با باغ‌سراهای متخلف، استقرار نیرو در تقاطع‌ها و جلو مدارس در ایام بازگشایی مدارس، حضور نیروهای انتظامی در مساجد برای پاسخگویی به سوالات مردم، حضور در مدارس و دانشگاه‌ها را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی دانست.
وی یادآور شد: تمام توان و نیروی خود را برای استقرار امنیت و آسایش مردم انجام خواهیم داد.
سرهنگ آزادواری با بیان اینکه نخستین روز این هفته را با قرائت زیارت عاشورا در مزار شهدای گمنام سبزوار آغاز کردیم خاطرنشان کرد: مسئله اساسی این است که امروز ما هستیم که به شهدا نیاز داریم و آنها نیازمند ما نیستند و برای شفاعت همیشه پیرو و رهرو شهدا هستیم.
وی همایش راهپیمایی از میدان شهید فهمیده تا مزار شهدای گمنام سبزوار، برگزاری همایش همیاران پلیس ، نشست با اصناف، همایش پلیس ، امنیت و اخلاق، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه را از جمله برنامه‌های این فرماندهی در هفته ناجا عنوان کرد.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول