اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

اصحاب رسانه الگوی بارز بیان واقعیات هستند

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: اصحاب رسانه الگوی مناسب و بارزی برای بیان واقعیات هستند.

اصحاب رسانه الگوی بارز بیان واقعیات هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب الله دهمرده در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشکر از اصحاب رسانه و مطبوعات به خاطر انعکاس اخبار مختلف، آن‌ها را مظهر اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق توصیف کرد و گفت: خبرنگاران باید در قضاوت کردن و بیان واقعیات و منتشر کردن اخبار توجه ویژه داشته باشند و نقاط قوت و ضعف را با هم بیان کنند.
وی  فرهنگ سازی مناسب در زمینه جلوگیری از تخریب جنگل‌ها و مراتع و چند برابر بودن میزان آب و اعتبارات سد معشوره و ایجاد دانشکده داروسازی اشاره کرد و اظهار داشت: در زمینه ایجاد دانشکده داروسازی باید شرایطی نظیر اعضای هیئت علمی و تجهیزات و امکانات فراهم شود.
و با اشاره به راه‌اندازی دانشکده علوم قرآنی خرم‌آباد اظهار داشت: راه‌اندازی این دانشگاه و سایر طرح‌های جدید و کاربردی در لرستان حاصل همدلی و هم‌فکری مدیرانی است که در زمینه خدمت رسانی بی‌منت به مردم از یکدیگر سبقت می‌گیرند.
دهمرده در زمینه حل معضل بیکاری و ایجاد اشتغال تصریح کرد: در این زمینه باید زیرساخت‌ها فراهم شود،
دهمرده در ادامه به ویژگی دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت: دولت نهم و دهم برای خدمت بی‌منت به مردم تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند.
استاندار لرستان گفت: تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی با هم، شرط پیشبرد برنامه‌ها در لرستان است.
استاندار لرستان به رشد بی‌نظیر اعتبارات عمرانی در سال جاری اشاره کرد و گفت: میزان رشد اعتبارات عمرانی استانی استان لرستان در سال 90 نسبت به سال گذشته موجب ارتقای 22 پله‌ای استان از رده 27 به رده پنج استان‌های کشور شد.
دهمرده در ادامه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال جهاد اقتصادی نام‌گذاری کردند، گفت: لرستان در سایه تعامل و همدلی همه مسئولان در آستانه یک جهش چشم‌گیر در مسیر پیشرفت و توسعه همه جانبه است. 
وی گفت: از مجموع 218 مصوبه سفر سوم، چهار طرح راه آهن، سد معشوره، آزادراه و نیروگاه خرم‌آباد به قرارگاه خاتم‌الانبیا به عنوان بخش خصوصی واگذار شده که سرمایه مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها معادل 5 هزار میلیارد تومان است.
استاندار لرستان افزود: سرمایه مورد نیاز اجرای این چهار طرح معادل مجموع اعتبارات عمرانی استانی لرستان طی 20 تا 25 سال است که این خود نشانه کار عظیم و بزرگ دولت برای خدمت به این استان است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول