اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان:

9 دی حماسه دفاع از اصل ولایت فقیه بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شادگان گفت: راهپیمایی عظیم و خودجوش مردم در 9 دی 88 حماسه‌ای برای دفاع از اصل ولایت فقیه در مقابل توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی بود.

9 دی حماسه دفاع از اصل ولایت فقیه بود
سعید فیوضی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: در فتنه 88، چند نکته اساسی وجود داشت که یکی از این نکات، حمله به مبانی طراحی شده امام خمینی (ره) از سوی فتنه گران بود.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه رفیع ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: ولایت فقیه از مبانی اساسی انقلاب است که از سوی امام خمینی (ره) در سال‌های پیش از انقلاب بیان شده بود و فتنه‌گران با حمله به ولایت فقیه و اصل ولایت فقیه در شعارهای خود، ولایت را مورد هدف قرار دادند.
فرماندار شادگان با اشاره به ابعاد فتنه 88 تصریح کرد: در دفع این فتنه، کار سیاسی و عملی موثر نبود و تنها حماسه 9 دی با حضور مردم توانست این فتنه را به نابودی بکشاند.
وی ادامه داد: با مشاهده تاریخ درمیابیم که هرجا مردم حضورداشته باشند، کارها خوب پیش می‌رود و نمونه‌های عدم حضور مردم در زمان ائمه نیز به وضوح نمایان است.
 فیوضی با تاکید بر تاثیر مردم در مسائل حساس انقلاب، بیان داشت: این انقلاب به برکت مردم در حرکت است و اگر مردم نباشند، نظام جایگاهی نخواهد داشت و در 9 دی هم مردم ثابت کردند که به پای انقلاب ایستاده‌اند.
وی بر لزوم تبیین ابعاد این حماسه و همچنین پاسداشت جدی آن در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: در پاسداشت 9 دی باید با افشای جریان فتنه، اشخاص فتنه گر و هشدار به جریان‌های مقبول نظام، با وجود شناساندن چهره واقعی فتنه گران و جریان شناسی فتنه باید به جریان‌های دیگر نیز هشدار داد تا اگر مردم آن‌ها را انتخاب نکردند، ضد انقلاب نشوند.
فرماندار شهرستان شادگان ابرازامیدواری کرد حماسه مردمی 9 دی بعنوان انقلاب دوم همواره در تاریخ انقلاب اسلامی همچون نگینی بدرخشد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول