اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15:

ده‌ها پروژه شاخص ترافیکی در جنوب تهران در حال اجرا است

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15 از اجرای ده‌ها پروژه و اقدام شاخص ترافیکی در سطح محدوده منطقه خبر داد.

ده‌ها پروژه شاخص ترافیکی در جنوب تهران در حال اجرا است
سید جلال حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر سه پروژه بزرگراهی با مجموع 13 کیلومتر مسیر عبوری شامل بزرگراه‌های شوشتری، دولت‌آباد و امام علی (ع) در جنوب تهران در حال اجرا است.
معاون حملونقل و ترافیک منطقه 15 افزود: از دیگر پروژه‌های مهم در حال اجرای منطقه می‌توان به احداث چهار پل غیر همسطح سواره رو (شوشتری ‌ـ امام رضا (ع)، پل تسمه نقاله، امام علی (ع) با بعثت و آزادگان)، شروع عملیات اجرایی خط شش مترو که چهار کیلومتر طول و چهار ایستگاه آن در منطقه در حال اجرا ست و احداث سه پل مکانیزه واقع در خیابان خاوران مقابل فرهنگسرا، تقاطع خیابان خاوران اشاره کرد.
حسینی تاکید کرد: ایجاد مسیر سبز و ایمن در معابری که دارای بیشترین تردد عبوری دانش‌آموزی است، کاهش 20 درصدی تصادفات در سال‌های 88 و 89 با توجه به اقدامات ترافیکی انجام شده، اعزام مربی به مدارس و ارائه آموزش ترافیکی به 70 هزار دانش آموز با هدف ارتقاء فرهنگ عبور و مرور از جمله اقداماتی است در سطح محدوده اجرا شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 15 همچنین عنوان کرد: طی سه سال اخیر اقدامات شاخصی در حوزه حمل و نقل اجرایی شده که از جمله آنها احداث دو خط اتوبوس تندرو (BRT) در خاوران به طول دو کیلومتر و اتوبان بسیج به طول 5/2 کیلومتر، احداث پنج پل مکانیزه در مسیر خط سه اتوبوس تندرو در بزرگراه بسیج، راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک جهت پوشش دهی پنج منطقه جنوب شرق تهران، احداث 17 پل عابر پیاده در بزرگراه آزادگان، امام رضا (ع)، بسیج و خیابان‌های خاوران و ... ، احداث مسیر ویژه دوچرخه در خاورشهر به طول سه کیلومتر احداث ساختمان راهنمایی و رانندگی و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و متمرکز کردن کلیه امور ترافیکی و راه‌اندازی پارک آموزش ترافیک است که همگی این پروژه‌ها در حال بهره‌برداری است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول