اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور روان‌سازی ترافیک صورت می‌گیرد

توجه به جهت‌دهی طرح‌های ترافیکی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: به منظور روان‌سازی ترافیک در شهرهای بزرگ آذربایجان غربی باید به طرح‌های به تصویب رسیده شورای هماهنگی ترافیک استان سمت و سو دهیم.

توجه به جهت‌دهی طرح‌های ترافیکی آذربایجان غربی
سید جواد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: باید گام‌های محکم‌تری در زمینه کاهش ترافیک در استان آذربایجان غربی برداشته شود.
وی با بیان اینکه در این زمینه می‌توان بخش خصوصی را فعال کرد، تصریح کرد: استفاده از توان بخش خصوصی در این زمینه مد نظر قرار دارد.
این مسئول با بیان اینکه شورای ترافیک استان در برخی از موارد به مصوبات خوب عمل نکرده است، افزود: باید به طرح‌های مصوب شده در شورای ترافیک استان سمت‌وسو داده و بر اساس این جهت‌دهی حرکت کنیم.
محمودی با تاکید بر اینکه محدودیت زمانی و مکانی را در کنترل ترافیک شهرهای استان باید مد نظر قرار داد، خاطرنشان کرد: محدودیت زمانی و مکانی ترافیک در طرح‌هایی که در شورای هماهنگی ترافیک استان به تصویب می‌رسند نیز مد نظر قرار داشته ولی تاکنون در این زمینه اقدامی عملی نشده است.
وی با بیان اینکه در بحث ترافیک نباید تخلفات رانندگان نادیده گرفته شوند، گفت: ترحم به متخلف ظلم به افراد قانونمند است.
این مسئول با بیان اینکه راهنمایی و رانندگی استان باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد، تصریح کرد: راهنمایی و رانندگی استان نباید به رانندگان متخلف رحم کند و لازم است تا در این زمینه فرهنگ‌سازی‌های لازم از طریق رسانه‌ها انجام گیرد.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی افزود: در این زمینه باید به رانندگان فرصت دهیم ولی بعد از فرصتی که به آنها داده می‌شود باید محکم وارد عمل شویم.
محمودی قوانین جدید راهنمایی و رانندگی را گامی محکم در زمینه برخورد با رانندگان متخلف عنوان کرد و گفت: این قوانین می‌توانند به عنوان عوامل بازدارنده برای رانندگان متخلف عمل کنند.
انتهای پیام/و۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول