اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی ترافیک آذربایجان غربی تاکید کرد:

ارائه برنامه‌ای منسجم برای کاهش ترافیک ارومیه

خبرگزاری فارس: دبیر شورای هماهنگی ترافیک آذربایجان غربی گفت: باید برنامه‌های کاهش بار ترافیکی در شورای ترافیک آذربایجان غربی برنامه‌ریزی شود و شورای ترافیک نیز به این برنامه‌ها پایبند باشد.

ارائه برنامه‌ای منسجم برای کاهش ترافیک ارومیه
مختار فتحی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: وضعیت ترافیک شهر ارومیه امروزه به مشکل بزرگی تبدیل شده است که در صورت عدم توجه به رفع آن در آینده نزدیک شاهد وضعیتی بدتر از این خواهیم شد.
وی با بیان اینکه در شورای ترافیک استان در این زمینه کلافه شده‌ایم، تصریح کرد: باید برنامه ترافیکی در این زمینه ارائه شود و پایبند به این برنامه‌ها باشیم.
این مسئول با بیان اینکه طرح‌ها در شورای ترافیک استان تصویب می‌شود ولی دستگاه‌های اجرایی در مواردی به این مصوبات عمل نمی‌کنند، افزود: باید برنامه‌هایی که تصویب می‌شوند ضمانت اجرایی داشته باشند.
فتحی‌پور خاطرنشان کرد: دستگاه‌های ذی‌ربط اگر به مسائل ترافیک حمل و نقل حساسیت نشان دهند آینده شهر از نظر محیط زیست و ترافیک بهبود می‌یابد. 
وی با اشاره به معضلات زیست‌محیطی و آلودگی هوا بر اثر حضور تعداد زیاد خودرو در خیابان‌های ارومیه، گفت: آلودگی صوتی نیز مشکل دیگری است که در این زمینه مطرح است.
این مسئول با بیان اینکه با این وضعیت دسترسی مردم به مراکز شهر مشکل خواهد شد، اظهار داشت: باید پایبند به مسائل مدیریت شهری باشیم.
دبیر شورای ترافیک آذربایجان غربی با بیان اینکه برای کاهش بار ترافیکی در ارومیه باید برنامه‌ریزی منسجم و اصولی‌تری شود، افزود: در این راستا باید تمام برنامه‌ها به خوبی اجرایی و مدیریت شوند.
انتهای پیام/و۳۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول