اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

رسالت شورای ترافیک در کاهش بروز حوادث، حیاتی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نهبندان گفت: رسالت شورای ترافیک در کاهش بروز حوادث و تلفات انسانی ناشی از تصادفات رانندگی بسیار مهم و حیاتی است.

رسالت شورای ترافیک در کاهش بروز حوادث، حیاتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی‌راد صبح امروز در جمع مسئولان راهنمایی و رانندگی شهرستان نهبندان اظهار داشت: اعمال قانون و قوانین جدید راهنمایی و رانندگی در ارتقای چرخش اقتصاد کشور و امرار معاش خانواده‌ها و همچنین بالا بردن فرهنگ رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی امری ضروری است.
وی گفت: هدف از اجرای طرح افزایش جریمه‌های تخلفات رانندگی در ترویج فرهنگ رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و کاهش تصادفات جاده‌ای و ارتقای فرهنگ مردم در بخش‌های ترافیک و اجرای صحیح قوانین جدید راهنمایی و رانندگی است.
فرماندار نهبندان تصریح کرد: در بحث حمل و نقل، امنیت جاده‌ای و روان‌سازی ترافیک خدمات بی‌منتی توسط مسئولان مربوطه انجام شده است.
شرافتی‌راد با قدردانی از زحمات پرسنل نیروی انتظامی اقتدارگرایی پلیس و ناجای شهرستان نهبندان را از دلایل موفقیت پرسنل ناجا و راهور در اجرای طرح‌های ترافیکی دانست
وی تصریح کرد: سرعت و دقت نظر در انجام این خدمات در نهبندان با توجه به واقع شدن این شهرستان در چهار راه مواصلاتی بسیار ضروری است و این اقدامات سبب کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای می‌شود.
فرماندار نهبندان از راه‌اندازی پایانه حمل و نقل بار این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: یکی از گام‌های موثر در راستای امنیت جاده‌ای، حمل و نقل و روان‌سازی ترافیک در شهرستان دو بانده شدن محور نهبندان به بیرجند است.
شرافتی‌راد ادامه داد: این طرح از مصوبات سفر سوم ریاست جمهوری بوده که هم‌اکنون به طول 35 کیلومتر به سرعت در حال اجرا است.
وی یادآور شد: راه‌اندازی پایانه حمل و نقل بار یکی از خواسته‌های به حق شهروندان نهبندانی بود تا از عبور و مرور تریلی‌ها، کامیون‌ها و سایر وسایل نقلیه سنگین در داخل شهر نهبندان جلوگیری شود.
فرماندار نهبندان یکی از معضلات و مشکلات امنیتی شهرستان نهبندان که در طی سالیان دراز موجبات نارضایتی اجتماعی مردم را فراهم کرده بود را وسایط نقلیه سنگین و تریلی‌های حامل سنگ در سطح شهر عنوان کرد و گفت: این مهم سبب نقص حقوق شهروندی و آسیب رساندن به تاسیسات و خدمات شهری و نهادهای مردم نهاد بوده که به همین منظور پایانه باربری در کمترین زمان ممکن با 100 هزار متر مربع و اعتبار 250 میلیون تومانی در حاشیه غرب شهر نهبندان احداث شده که با وجود اعمال قانون و صدور برگه‌های جریمه تاکنون استقبال رانندگان از این پایانه رضایت بخش نبوده است.
شرافتی‌ راد با تاکید بر جلوگیری از تردد وسایط نقلیه سنگین به داخل شهر و با بیان اینکه شهر نهبندان دیگر جای تردد وسایط نقلیه سنگین نیست از مسئولان خواست مصوبات مربوط به ممنوعیت ورود کامیون‌ها و تریلرها را به شهر نهبندان جدی گرفته شده و ماده 18 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی هرچه سریع‌تر ابلاغ و اجرا شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول