اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عمل نکردن تعهدات شرکت عامل صورت گرفت

فسخ قرارداد با شرکت توزیع کننده شیر مدارس در بشرویه

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: شرکت توزیع کننده شیر مدارس در شهرستان بشرویه به تعهدات خود عمل نکرده است و با توجه به مشکلات موجود و با پیگیری‌های لازم قرارداد توزیع شیر مدارس با شرکت عامل فسخ می‌شود.

فسخ قرارداد با شرکت توزیع کننده شیر مدارس در بشرویه
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بشرویه اظهار داشت: در حالی که شرکت‌های شیر برنده مناقصه توزیع شیر در مدارس استان‌های همسایه بیشتر از استان خراسان جنوبی است اما در خراسان جنوبی قیمت کمتر برآورد شده سبب شده است که در کیفیت شیر توزیع شده در مدارس استان تأثیر بگذارد و کیفیت شیر فدای قیمت کمتر شود.
وی ادامه داد: در سال گذشته شرکت گلزار در مناقصه توزیع شیر برنده شد و با توجه به اینکه اعضا نسبت به عملکرد این شرکت اعتراض داشتند نباید این شرکت در مناقصه سال جاری شرکت داده می‌شد.
فرماندار بشرویه یادآور شد: با توجه به آزمایش‌هایی که از سوی بهداشت شهرستان انجام شده بود و موارد غیربهداشتی در آن دیده شده است و نمونه آن به استان ارسال شده بود این شرکت در عوض بهبود و کیفیت محصول خود با کمال پررویی گفته بود که در بشرویه ادامه فعالیت نمی‌دهد.
رئیس اداره آموزش و پرورش بشرویه نیز اظهار داشت: تا اواخر هفته با پیگیری‌های انجام شده شیر استریل در روستاهای شهرستان نیز توزیع خواهد شد.
علیرضا فرشاد با اشاره به اجرای طرح ملی نهضت حفظ قرآن یادآور شد: این طرح در بشرویه نیز در حال اجرا است و تاکنون بیش از 500 نفر از دانش‌آموزان و 53 نفر از فرهنگیان در آن ثبت‌نام کرده‌اند.
وی ادامه داد: در سال جاری و در روزهای گذشته جشن محبت به اهل بیت نیز در مدارس شهرستان برگزار شد که در این برنامه بیش از 110 میلیون ریال هدایای دانش‌آموزان برای کمک به عتبات عالیات گردآوری شد.
رئیس آموزش و پرورش بشرویه با اشاره به تصویب حذف دوره پیش‌دانشگاهی و اضافه شدن سال ششم ابتدایی به سیستم آموزشی کشور تأکید کرد: کمیته برنامه‌ریزی اجرای مصوبه در بشرویه فعال شده است و برنامه‌های خود را برای اجرای طرح از ابتدای مهر‌ماه سال آینده تکمیل می‌کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول