اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام‌ مهندسی فهرج:

آزمایشگاه مکانیک خاک در فهرج راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول نظام ‌مهندسی شهرستان فهرج گفت: با مساعدت مسئولان نظام ‌مهندسی ساختمان استان کرمان، آزمایشگاه مکانیک خاک برای کنترل کیفیت بتن در شهرستان فهرج راه‌اندازی می‌شود.

آزمایشگاه مکانیک خاک در فهرج راه‌اندازی می‌شود
مهدی قائمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار داشت: با مساعدت نظام ‌مهندسی استان کرمان ساختمان‌هایی که قبل از استقرار نظام‌ مهندسی ساختمان در شهرستان فهرج بنا شده است، در صورت تأیید استحکام بنا توسط ناظران مقیم شهرستان برای اخد پایان کار به شهرداری فهرج معرفی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: رعایت مقررات ملی ساختمان و رونق کیفیت ساخت و ساز در شهرستان فهرج در دستور نظام ‌مهندسی ساختمان این شهرستان است.
قائمی تصریح کرد: برای جلوگیری و کنترل و نظارت بر تولید نامرغوب مصالح، بلوک‌های ساختمانی، تیرچه‌های بتنی و اسکلت‌های پیچ مهره‌ای با همکاری شهرداری، اداره بازرگانی و فرمانداری فهرج صورت می‌گیرد، جلسه‌ای توجیهی با تولید کنندگان در این زمینه داشته‌ایم.
مسئول نظام ‌مهندسی شهرستان فهرج خاطرنشان کرد: تاکنون از ساخت و ساز غیر مجاز 285 واحد ساختمانی در فهرج جلوگیری شده است.
قائمی همکاری مردم این شهرستان را قابل تقدیر دانست از مسئولان شهرستان فهرج و مسئولان نظام‌ مهندسی ساختمان استان کرمان برای راه‌اندازی آزمایشگاه مکانیک خاک تشکر کرد.
به گزارش فارس، زلزله حسین‌آباد فهرج در سال گذشته به شدت این شهرستان را لرزاند و ساخت بناهای مستحکم و استاندارد در این شهرستان موجب کمترین خسارات از این زلزله شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول