اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی بوشهر:

بوشهر قطب آزمایشگاهی استاندارد در کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهر گفت: هم اکنون این استان با دارا بودن 76 آزمایشگاه همکار در زمینه استاندارد، قطب آزمایشگاهی کشور در این بخش است.

بوشهر قطب آزمایشگاهی استاندارد در کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، امیرحسین محتشم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری تاکنون پروانه فعالیت 17 واحد تولیدی ابطال، فعالیت دو واحد تولیدی به حالت تعلیق و به 112 واحد تولیدی اخطار شده است.
وی افزود:  امسال 200 استاندارد ملی در زمینه‌های مختلف تولیدی در این استان تدوین می‌شود که در شش ماهه نخست امسال 90 استاندارد ملی از این شمار ثبت شده است.
محتشم تصریح کرد: هم اکنون استان بوشهر با دارا بودن 76 آزمایشگاه همکار در زمینه استاندارد قطب آزمایشگاهی کشور در این بخش است.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهرگفت: در بخش خصوصی و بنا به تاکید صورت گرفته، بیش از 230 نفر از نیروهای متخصص که قریب به اتفاق آنها از افراد بومی استان هستند، به‌کار گرفته شده‌اند.
وی ادامه داد: واحدهای تولیدی استان بوشهر اگر به دنبال رشد کیفیت و رقابت هستند باید تجهیزات خود را نوسازی کنند تا افزایش بهره وری داشته باشند.
محتشم در ارتباط با استاندارد آسانسور نیز گفت: مسئولیت صدور پروانه طراحی و مونتاژ آسانسورها با سازمان صنایع و معادن و صدور پروانه تایید با اداره کل استاندارد است.
وی با بیان اینکه سوانح ناشی از آسانسور در سال‌های اخیر بسیار کاهش داشته است تصریح کرد: میزان تماس‌ها برای مشکلات آسانسور با آتش نشانی کاهش یافته است.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهر شعار روز جهانی استاندارد را "استانداردهای بین‌المللی- اعتمادسازی جهانی" عنوان کرد و گفت: اعتماد دو طرفه بین تولید و مصرف کننده به نفع طرفین است.
محتشم با بیان اینکه استاندارد جایگاه خود را در بین مردم پیدا کرده است، گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته هم اکنون حدود 80 درصد مردم استان بوشهر با استاندارد آشنا شده‌اند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول