اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه زمین‌شناسی دانشگاه زنجان خبر داد:

راه‌اندازی آزمایشگاه ICP دانشگاه زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر گروه زمین شناسی دانشگاه زنجان از راه‌اندازی آزمایشگاه ICP دانشگاه زنجان همزمان با هفته پژوهش خبر داد.

راه‌اندازی آزمایشگاه ICP دانشگاه زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی حاج‌ابوالفتح عصر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران استان زنجان، اظهار داشت: آزمایشگاه ICP دانشگاه زنجان همزمان با هفته پژوهش در این دانشگاه راه‌اندازی شده است. 
وی با بیان اینکه از دستاوردهای این آزمایشگاه دانشجویان این دانشگاه بهره‌مند می‌شوند، افزود: در آینده نزدیک خدمات این آزمایشگاه به استان نیز ارائه می‌شود. 
مدیر گروه زمین شناسی دانشگاه زنجان تصریح کرد: این آزمایشگاه یکی از پیشرفته‌ترین آزمایشگاه‌های گروه زمین شناسی است که در راستای نمونه‌برداری‌های دقیق کمک زیادی به آزمایش‌های مورد نظر می‌کند. 
وی ادامه داد: تجهیزات این آزمایشگاه در مراکز بین‌المللی کاربرد زیادی داشته و بخش‌های مختلف آن به توسعه علوم کمک می‌کند.
ابوالفتح با بیان اینکه این دستگاه از دو بخش فنی و اپتیک تشکیل شده است، افزود: کاربرد آن در بخش تجزیه نمونه‌ها موثر بوده و کارآیی مطلوبی در این زمینه دارد. 
وی زمان‌بر بودن را از معایب این سیستم برشمرد و افزود: این دستگاه عملکرد بالایی داشته و می‌تواند در چند ثانیه طیف کاملی از اندازه‌گیری‌های نمونه‌ها را انجام دهد. 
مدیر گروه زمین شناسی دانشگاه زنجان با بیان اینکه این دستگاه از تجهیزات روتین بین‌المللی آزمایشگاهی است، افزود: این دستگاه علاوه بر حل مسائل تحقیقاتی دانشگاه زنجان نیازهای استان را نیز برطرف می‌کند. 
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول