اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

قوم‌گرایی در انتخابات ظلم به مردم و نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران با بیان اینکه شهرستان گچساران متشکل از چند قوم است و کاندیداها نباید به قوم‌گرایی متوسل شوند، گفت: قوم‌گرایی در انتخابات ظلم به مردم و نظام است.

قوم‌گرایی در انتخابات ظلم به مردم و نظام است
اکبر علیزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی از مهم‌ترین صحنه‌های حضور ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی است.
سید اکبر علیزاده افزود: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به‌ خاطر اتفاقات و رویدادهای فتنه 88 و سرمایه‌گذاری سران فتنه و دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی ابراز داشت: شکست خوردن دشمنان خارجی و سرکردگان داخلی آنها در اهداف شوم فتنه 88 سبب برنامه‌ریزی‌های گسترده در قالب تبلیغات سوء علیه نظام، در راستای دلسرد کردن مردم از حضور در این دوره از انتخابات شده است.
علیزاده تصریح کرد: تمام انتخابات برگزار شده در نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم‌سالاری و رأی و نظر مردم برگزار شده است.
وی بیان داشت: انتخابات سال 88 که با شیطنت سران فتنه و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی دچار چالش شده بود با حماسه تاریخی و ولایی مردم بصیر، هوشمند و انقلابی ایران در 9 دی تثبیت شد.  
فرماندار گچساران با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران ابراز داشت: آگهی ثبت‌نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی گچساران برای اطلاع عموم و داوطلبان حضور در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ادارات، نهادها و مکان‌های ‌عمومی در معرض دید همگان قرار گرفته است.
علیزاده ادامه داد: به استناد ماده 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، داوطلبان نمایندگی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید شرایط  لازم برای ثبت‌نام را داشته باشند.
وی اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را یکی از مهم‌ترین شرایط داوطلبان دانست و افزود: تابعیت کشور جمهوری اسلامی، ابراز وفاداری به قانون اساسی و اصل مترقی ولایت‌فقیه از دیگر شرایط عمومی داوطلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
علیزاده حداقل و حداکثر سن شرکت کنندگان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را به ترتیب 30 و 75 سال عنوان کرد و افزود: داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن، نداشتن سو شهرت در حوزه انتخابی، سلامت جسمی در حد برخورداری از نعمت بینایی، شنوایی و گویایی از دیگر شرایط عمومی داوطلبان است.
عالی‌ترین مقام اجرایی گچساران خطاب به کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران گفت: کاندیداها باید با ساماندهی هواداران خود آن‌ها را نسبت به شرایط  حساس انتخابات آگاه کرده و از توهین، افترا و جنگ تبلیغاتی علیه همدیگر پرهیز کنند.
علیزاده عنوان داشت: گچساران با توجه به تعدد و تنوع قومیت‌ها و طوایف از موقعیت حساس و متفاوتی نسبت به دیگر نقاط کهگیلویه و بویراحمد برخودار است.
وی تأکید کرد: داوطلبان شرکت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گچساران، حساسیت، تنوع و تعدد قومیت‌ها و طوایف در گچساران را در نظر داشته باشند و از هرگونه مسئله‌ای که سبب تحریک هواداران خود علیه دیگر کاندیداها می‌شود، خودداری کنند.
این مقام مسئول در گچساران ابراز داشت: برای برگزاری مراحل مختلف برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گچساران تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
علیزاده افزود: فرمانداری گچساران با تشکیل کمیته‌های فناوری اطلاعات، پشتیبانی اجرایی، روابط عمومی و اطلاعاتی و امنیتی و حفاظت فیزیکی آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم را دارد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول