اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ:

کاندیداها از تبلیغات زودهنگام انتخاباتی بپرهیزند

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین‌دژ گفت: افراد تایید صلاحیت شده برای نهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید قانون را ملاک کار قرار داده و از تبلیغات زودهنگام انتخاباتی بپرهیزند.

کاندیداها از تبلیغات زودهنگام انتخاباتی بپرهیزند
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ بهروز بهروز شامگاه شنبه در دیدار با اهالی روستای صفاخانه از توابع بخش مرکزی شاهین‌دژ اظهار داشت: اگر همه ما قانون را ملاک عمل خود قرار دهیم به طور قطع یقین مشکلی در اجرا و برقراری امنیت انتخابات ایجاد نخواهد شد.
وی با بیان اینکه تاکنون در انتخابات جمهوری اسلامی مردم با حضور آگاهانه و حداکثری برگزار شده، افزود: ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات اسفند ماه امسال، بار دیگر به جهانیان به ویژه استکبار جهانی نشان می‌دهند که همچنان پشتیبان نظام اسلامی هستند.
این مسئول با بیان اینکه بسترهای لازم برای حضور و جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم است، اضافه کرد: قدرت‌های استکباری به دنبال ایجاد توطئه‌ای برای حضور حداقلی مردم در انتخابات هستند، اما مشارکت حداکثری ترفندها و توطئه‌های آنها را خنثی می‌کند.
فرماندار شاهین‌دژ با اشاره به اینکه تمام سعی دولت برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرهاست، گفت: در طول دوران فعالیت دولت‌های نهم و دهم توجه خاصی به روستاها شده است.
وی خاطرنشان کرد: راهبرد ما در انتخابات، مشارکت حداکثری است و با عمل به قانون و رعایت کامل امانت‌داری، بهترین انتخابات را برگزار خواهیم کرد.
فرماندار شاهین‌دژ ابراز داشت: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی و پشتوانه امنیت کشور و تجلی حضور مردم در تعیین سرنوشت خود است و با همدلی انتخابات را به بهترین شکل برگزار می‌کنیم.
فرماندار شاهین‌دژ گفت: هر کسی که صلاحیتش تأیید و به عنوان نامزد معرفی شود برای مجریان انتخابات محترم است و همه نامزدها از حق مساوی برخوردار خواهند بود و ما حافظ حقوق همه نامزدها و آرای مردم خواهیم بود.
بهروز متذکر شد: ستاد انتخابات شاهین‌دژ با تمام توان تلاش می‌کند تا نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همچون انتخابات‌های گذشته با حضور پرشور و بی‌نظیر مردم برگزار شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول