اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندوآب:

برگزاری هر انتخابات سبب اعتلای پرچم می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندوآب گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر انتخابات سبب اعتلای پرچم این کشور شده و بر وفاق، همدلی و نشاط مردم افزوده است.

برگزاری هر انتخابات سبب اعتلای پرچم می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، حمید جلالی در کارگاه آموزشی دهیاران میاندوآب با بیان اینکه دهیاران از حاشیه‌های انتخابات فاصله بگیرند، اظهار داشت: از آنجایی که دشمنان با نیرنگ و مکر به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در این دوره از انتخابات هستند لازم است با حضور با شکوه خود بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب کنیم.
وی همچنین به نقش ویژه دهیاران در توسعه روستاها اشاره و بیان کرد: دهیاران باید به نقش خود در توسعه روستاها به خوبی عمل کنند.
فرماندار میاندوآب با اشاره به وظایف قانونی دهیاران گفت: دهیاران با اشراف بر قوانین باید امور روستا را به انجام برسانند.
این مسئول اظهار داشت: برای حل مسائل و مشکلات نیاز به طراحی و تدوین یک برنامه‌ریزی دقیق و مدون است و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها باید با انتخاب اولویت‌های توسعه در زمینه‌های گوناگون در ایجاد فضای تولید و اشتغال جوانان تلاش مضاعف کنند.
جلالی تصریح کرد: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی دهیاران در روستاهای محل خدمت خود می‌توانند با فراگیری آموزش‌های لازم به طرز شایسته و ارزنده‌ای به روستاییان خدمات‌رسانی کنند.
وی با بیان اینکه دهیاران باید همکاری تنگاتنگی با دیگر مسئولان ادارات و نهادها داشته باشند، افزود: دهیاران وظایف خود را بشناسند و اطلاعات خود را از مسائل روستاها بالا ببرند تا بتوانند در انجام طرح‌ها و پروژه‌ها صاحب نظر باشند.
فرماندار میاندوآب اضافه کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی هر انتخابات سبب اعتلای پرچم این کشور شده و بر وفاق، همدلی و نشاط مردم افزوده است بنابراین ایجاد فضایی سالم به منظور تحقق اهداف فوق و ایجاد زمینه حضور گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی از مهم‌ترین دغدغه‌های عوامل اجرایی انتخابات خواهد بود.
وی اظهار داشت: عوامل اجرایی انتخابات با توجه به حساسیت و اهمیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با عمل به قانون از آرای مردم صیانت خواهند کرد.
این مسئول در ادامه خواستار فراهم کردن زمینه‌های لازم برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن انتخابات و شرکت حداکثری مردم در این انتخابات شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول