اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان عنوان کرد

برپایی همایش امنیت ملی و انتخابات در اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: ستاد انتخابات استان اصفهان همایشی با عنوان امنیت ملی و انتخابات در دست اقدام دارد.

برپایی همایش امنیت ملی و انتخابات در اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد مهدی اسماعیلی در جلسه شورای اداری استان اصفهان با اشاره به سالروز نهم دی‌ماه اظهار داشت: شعارهای مردم در این روز نباید فراموش شده و باید به عنوان تابلوی بصیرت جامعه شیعی و پویای ایرانی همیشه مطرح شود.
وی با اشاره به بودجه فرهنگی استان بیان داشت: در سال جاری در زمینه بودجه فرهنگی مشارکت خوبی میان دستگاه‌های اجرایی و مدیریت فرهنگی استان اصفهان به وجود آمده است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان ادامه داد: دفترچه‌ای به نام اعتبارات استان به تصویب معاونت برنامه‌ریزی استان رسیده و آماده شده که بر اساس آن، اعتبارات موجود در حوزه فرهنگی شهرستان‌ها در خود آن محل و بر طبق اولویت آن شهرستان به عمل می‌آید.
وی از انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی سخن گفت و تصریح کرد: ثبت‌نام از نامزدهای مجلس آغاز شده و تا پایان روز جمعه نهم دی‌ماه ادامه دارد.
اسماعیلی افزود: هیئت‌های اجرایی از طرف فرمانداران به هیئت نظارت پیشنهاد شده و به زودی نیز این هیئت‌ها تشکیل می‌شوند.
وی اضافه کرد: مراجع چهارگانه کار بررسی صلاحیت نامزدها از قبیل مطابقت آنها با موازین شرعی و قانونی انجام داده و به مراجع ذی‌ربط اطلاع داده می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها طبق قانون انتخابات انجام وظیفه کرده و از مصاحبه‌های تبلیغاتی نیز پرهیز کنند.
وی ادامه داد: هیئت‌های اجرایی و نظارت از اموال بیت‌المال محافظت کرده و از در اختیار گرفتن این اموال برای کاندیداها و هواداران آنها جلوگیری کنند.
اسماعیلی افزود: در این زمان نیز دستگاه‌های اقتصادی باید برای جلوگیری از عدم رضایت مردم، نظارت خود را بر قیمت‌ها و بازار بیشتر کنند.
وی تصریح کرد: ستاد انتخابات استان اصفهان همایشی با عنوان امنیت ملی و انتخابات در دست اقدام دارد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: همایش بیداری اسلامی در هفته جاری با مشارکت استانداری اصفهان و دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول