اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

اخلال در انتخابات یکی از برنامه‌های دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردوس گفت: به طور قطع یکی از برنامه‌ها و اهداف پیش‌بینی شده دشمن ایجاد اخلال در روند برگزاری انتخابات است.

اخلال در انتخابات یکی از برنامه‌های دشمن است
حجت‌الاسلام سیدمجدالدین حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: انتخابات یکی از رویدادهای مهم سیاسی در کشور است که باید با حضور حداکثری مردم برگزار شود.
وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کنند و انتخابات نیز یکی از موقعیت‌های حساس برای پیشبرد اهداف شوم دشمنان است.
امام جمعه فردوس با اشاره به آغاز ثبت‌نام کاندیداهای نمایندگی تصریح کرد: مخالفان و افراد ضد انقلاب برنامه‌هایی را برای این دوره از انتخابات پیش‌بینی کرده‌اند.
حسینی افزود: مخالفان نظام، موجی از افرادی که دارای شرایط  شرکت به عنوان نامزد انتخاباتی نیستند را برای ثبت‌نام به مراجع قانونی می‌فرستند و هدف آنان این است که از این طریق آمار رد صلاحیت شدگان را افزایش دهند.
وی گفت: دشمن قصد دارد تا با افزایش تعداد رد صلاحیت شدگان، جمهوری اسلامی را متهم به نبود آزادی و دموکراسی کند.
امام جمعه شهرستان فردوس افزود: مردم ایران اسلامی باید همواره هوشیار و بیدار باشند و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کنند.
حسینی تصریح کرد: دشمن بارها شاهد حضور باشکوه مردم ایران را در صحنه‌های مختلف بوده است و در انتخابات این دوره از مجلس نیز به طور قطع حضور میلیونی مردم را در پای صندوق‌های رای مشاهده می‌کند.
وی بیان کرد: نماینده انتخاب شده از سوی مردم باید فردی متدین، متعهد و انقلابی باشد تا بتواند برای مردم از روی دلسوزی کاری انجام دهد و به فکر منافع عموم مردم باشد.
امام جمعه فردوس از مردم خواست تا در مورد سوابق کاری و ویژگی‌های کاندید مورد نظر خود تحقیق و تفحص کنند و به اصلح‌ترین و بهترین فرد به عنوان نماینده خود رای دهند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول