اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

فتنه 88 از جنس آمریکایی صهیونیستی بود

خبرگزاری فارس: مشاور امور روحانیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فتنه 88 توطئه‌ای از جنس آمریکایی صهیونیستی بود.

فتنه 88 از جنس آمریکایی صهیونیستی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام جواد خاضع در نخستین نشست برگزاری یوم‌الله 9 دی و دهه‌فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: خدا را شاکریم که یکی از نعمت‌های بزرگی که در کشور ما وجود دارد نعمت ولایت فقیه است.
مشاور امور روحانیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: مدیریت مقام معظم رهبری در همه جهان بی‌نظیر بوده که دشمنان ایران اسلامی نیز بر چنین مدیریت کارآمدی صحه گذاشته‌اند.
وی در همین زمینه ادامه داد: مدیریتی که مقام معظم رهبری در این کشور اعمال کرده موجب شده تا کشتی انقلاب در این دریای متلاطم جهانی با آرامش به حرکت خود ادامه دهد و ایران اکنون جزیره ثبات و آرامش در منطقه طوفان‌زده خاورمیانه است.
خاضع از فتنه سال 88 به‌عنوان توطئه و فتنه‌ای آمریکایی و صهیونیستی یاد کرد و گفت: به جز مقام معظم رهبری هیچ رهبر دیگری نمی‌توانست کشور را در آن برهه از گرداب سختی که آمریکا و صهیونیست‌ها برای به دام انداختن ایران اسلامی تدارک دیده بودند نجات دهد.
مشاور امور روحانیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آن جماعت قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشتند اما،مقام معظم رهبری با درایت خود با یک شیب ملایم این موضوع را اداره کردند.
خاضع بیان داشت: ‌رهبری با صلابت و قدرت از رای مردم دفاع کرد که باید گفت رهبری در فتنه 88 بیش از هر چیز از جمهوریت نظام دفاع کرد و مردم نیز در 9 دی از خدمات رهبری برای مدیریت فتنه 88 قدردانی و قدرشناسی کردند.
مشاور امور روحانیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد 9 دی را نقطه نورانی در کارنامه مردم و نظام دانست و گفت: هر چه درباره این روز گفته و یا نوشته شود کم است که باید همه با هر توان و مسئولیتی که داریم این روز بزرگ را برای جوانان خود تبیین کنیم.
وی گفت: دشمن با همه امکانات خود در پی آن است که اصل ولایت فقیه را در کشور خدشه‌دار کند چرا که می‌داند ولی‌فقیه قدرت نقش بر آب کردن هر توطئه‌ای را در این کشور دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول