اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان:

دغدغه ما کمبود اعتبار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: دغدغه ما کمبود اعتبار است که امیدواریم این مشکل نیز رفع شود.

دغدغه ما کمبود اعتبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمد فولادی ماهانی ظهر امروز در جمع مردم شهرستان جیرفت اظهار داشت: این شهرستان دارای قهرمان زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی است که وجود این قهرمانان وظیفه ما را نسبت به مردم این شهر سنگین‌تر می‌کند.
وی با بیان اینکه دغدغه ما کمبود اعتبار است، افزود: امیدورایم بتوانیم در دهه فجر با کمک مسئولان از ورزشکاران برتر تقدیر کنیم.
فولادی با اشاره به اینکه در شهرستان جیرفت برنامه‌های ورزشی زیادی برگزار می‌شود، تصریح کرد: سال گذشته تور بی‌المللی دوچرخه سواری به میزبانی این شهر برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در شهرستان جیرفت در زمینه ورزش‌های کشتی و دومیدانی استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد که امیدواریم بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: باید در رشته‌های ورزشی که دارای استعداد هستیم بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم.
مجید محمدرشید رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت نیز با بیان اینکه مردم این شهرستان بسیار خونگرم و ولایتمدار هستند، اظهار داشت: شهرستان جیرفت در زمینه‌های تاریخی، کشاورزی، استعدادهای ورزشی و... ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیادی دارد.
وی با اشاره به قهرمان جیرفت در رشته‌های مختلف ورزشی افزود: علیرضا کهوری داور بین‌المللی، پوریا درینی قهرمان شطرنج، زنده یاد عیسی میرشکاری قهرمان کوهنوردی و... از جمله قهرمان شهرستان جیرفت در رشته‌های مختلف وزشی هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول