اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات:

مشکل فعالیت‌های فرهنگی کمبود اعتبار نیست

خبرگزاری فارس: مدیر کل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مشکل اساسی ما کمبود اعتبار نیست، گفت: تحلیل شرایط فرهنگی به صورت واقعی و بومی سازی برنامه‌های فرهنگی متناسب با این شرایط ما را به هدف والای فرهنگی می‌رساند.

مشکل فعالیت‌های فرهنگی کمبود اعتبار نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام یعقوب دیلمقانی جمعه شب در بازدید از اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: در بخش‌های مختلف فرهنگی اداره کل پیشرفت خوبی حاصل شده و تعامل مطلوبی بین اداره کل با تشکل‌های میان تخصصی و هیئت مذهبی ایجاد شده است.
وی گفت: استفاده از نظرات مدیران و کارشناسان استانی، تعامل و گفتگو با گروه‌های هدف و بررسی میزان پیشرفت برنامه‌ها و تحقق شاخص‌های کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی مطابق نظر معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی که در ابتدای هر سال برنامه ریزی و ابلاغ می‌شوند و بررسی مشکلاتی که در اجرا مشاهده می‌شود و اصلاح آن‌ها در دستور العمل‌های سال آینده از اهداف سفر به بوشهر بوده است.
مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به بازدید از شهرستان گناوه استان بوشهر ابراز داشت: برای رسیدن به اهداف فرهنگی باید بیش از گذشته از ابزارهای نوین و روش‌های جدید و تمام ظرفیت‌ها و توان ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها استفاده کرد و مدیریت سرمایه‌های عظیم انسانی و مالی را مد نظر قرار دهیم.
وی با ذکر این مطلب که مشکل اساسی ما کمبود اعتبار نیست، افزود: تحلیل شرایط فرهنگی به صورت واقعی و بومی سازی برنامه‌های فرهنگی متناسب با این شرایط ما را به هدف والای فرهنگی می‌رساند.
دیلمقانی تصریح کرد: در بخش‌های مختلف فرهنگی اداره کل پیشرفت خوبی حاصل شده و تعامل مطلوبی بین اداره کل با تشکل‌های میان تخصصی و هیئت‌های مذهبی ایجاد شده و اهتمام در تشکیل کانون‌های فرهنگی تبلیغی از نکات مهم فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر به شمار می‌رود.
دیلمقانی، مدیر کل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی به همراه حجت الاسلام سید نورالله موسوی نیا، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از قسمت‌های مختلف واحد امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر بازدید کردند.
وی در این بازدید از قسمت‌های مختلف واحد امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر شامل؛ کلاس دوره تخصصی تربیت معلم قرآن کریم، دوره آموزش تفسیر در خانواده، بخش پاسخگویی به سئوالات شرعی، اعتقادی و اجتماعی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات کاری این واحد قرار گرفت و روند پیشرفت امور این مجموعه را مورد بررسی قرار داد و ضمن ارزیابی فعالیت‌ها در ارتباط با برخی مسائل و مشکلات راهکارهای لازم را ارائه کرد.
انتهای پیام/ن20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول