اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی فریدونکنار خواستار شد:

اختصاص اعتبارات برای احداث پارک روستایی فریدونکنار

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی فریدونکنار خواستار اختصاص اعتبارات برای احداث پارک روستایی این شهرستان شد.

اختصاص اعتبارات برای احداث پارک روستایی فریدونکنار
ذبیح‌الله اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار با تاکید بر لزوم اختصاص اعتبار لازم برای احداث پارک روستایی اظهار داشت: تصویب طرح هادی برای روستایی که واجد شرایط اجرای طرح هستند، ولی در تخصیص طرح قرار نگرفتند را نیز باید در اولویت قرار داد.
وی بیان داشت: دهیاران با انتقال افکار و انتقادهای ارزشمند و ارائه طرح پیشنهادی به مسئولان برای زندگی مطلوب برای روستائیان نقش اساسی را ایفا کنند.
بخشدار مرکزی فریدونکنار همچنین خواستار اجرایی شدن مصوبه هیئت وزیران و مشخص شدن نوار مرزی فریدونکنار و بابلسر و اختصاص اعتبارات لازم برای احداث مجتمع فرهنگی شد.
به گفته اسدی احداث سالن‌های ورزشی و سالن‌های روباز، اختصاص اعتبار برای احداث کتابخانه‌های روستایی و حمایت کشاورزان در راستای مکانیزه کردن امور کشاورزی باید با جدیت برنامه‌ریزی و پیگیری شود.
این مسئول با اشاره به اینکه بالا بردن سطح اعتبارات روستایی برای دهیاران انگیزه فعالیت عمرانی و خدماتی آنان را مضاعف می‌کند، اذعان داشت: باید تخصیص اعتبارات لازم برای طرح‌های نیمه تمام و اختصاص بودجه‌های لازم برای بازگشایی موانعی که در معرض طرح هادی قرار دارند را نیز داشته باشیم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول