اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه خبر داد:

اختصاص 6.8 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی بندر ریگ

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: امسال شش میلیارد و 850 میلیون تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی بخش بندر ریگ اختصاص یافت.

اختصاص 6.8 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی بندر ریگ
به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، احمد جعفری‌نسب صبح امروز در جمع مدیران بندر ریگ با اشاره به حماسه نهم دی ماه سال جاری اظهار داشت: نهم دی ماه یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران بود که مردم در دفاع از حریم ولایت نشان دادند که از ارزش‌های این انقلاب حفاظت و صیانت می‌کنند.
جعفری‌نسب افزود: نهم دی روز بینش، بصیرت و وفاداری ملت به اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی است.
فرماندار گفت: دهه فجر دهه خون‌هایی است که به پای این انقلاب ریخته شد تا ما اکنون بتوانیم در کمال امنیت، رفاه و استقلال این نظام قدم برداریم، پس همه با هم در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این دهه با ستاد برگزاری دهه فجر همکاری کنیم.
وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی محرک حیاط هر جامعه هستند و باید کارفرمایان و پیمانکاران در تسریع و تحویل به موقع اقدام کنند و پروژه‌هایی که تا دهه فجر قابل افتتاح است را اعلام کنیم تا در برنامه زمان‌بندی ستاد دهه فجر قرار گیرد.
فرماندار گناوه اشاره‌ای به اعتبارات بخش ریگ کرد و گفت: ۶ میلیارد و 850 میلیون تومان اعتبار برای تسریع و تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش ریگ اختصاص یافته است که این رقم نسبت به سال گذشته رشد 25 درصدی دارد.
امام جمعه بخش ریگ نیز دراین جلسه بیان کرد: ملت فهیم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی گسترده نهم دی ماه فریاد اعتراض خود را به فتنه‌گران بیان داشتند.
حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی‌منش افزود: روز نهم دی را باید یکی از مهم‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد که نقشه دشمنان و عوامل وابسته به آنها نقش بر آب شد.
وی ضمن یادآوری برای هرچه باشکوه‌تر برگزاری مراسم نهم دی ماه گفت:حماسه نهم دی ماه 88 نشان داد که ارزش‌های اسلامی و اصل پویای ولایت فقیه همواره خط قرمز مردم مسلمان کشورمان است و هر جا که لازم باشد برای دفاع از این اصول همواره آماده و قاطع در صحنه حاضر می‌شوند.
در پایان جلسه از خانم فاطمه شهبازی، هاجر زرین‌تاج و زینب ولی‌زاده به عنوان پژوهشگران موفق و فعال بخش ریگ تقدیر شد.
انتهای پیام/آ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول