اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرودگاه بین‌المللی آبادان خبر داد

رشد روزافزون پروازها در فرودگاه بین‌المللی آبادان

خبرگزاری فارس: سرپرست فرودگاه بین‌المللی آبادان از رشد روزافزون پروازها در فرودگاه بین‌المللی این شهرستان خبر داد.

رشد روزافزون پروازها در فرودگاه بین‌المللی آبادان
محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: مدیریت این فرودگاه در راستای ارتقای سطح اقتصادی منطقه و توسعه بیش از پیش این فرودگاه بین‌المللی برنامه‌های مطلوب و مؤثری را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی در نخستین گام برای افزایش این پروازها اقدام به اضافه کردن یک پرواز به دو پرواز قبلی در مسیر اصفهان ـ آبادان ـ اصفهان کرده است.
سرپرست فرودگاه بین‌المللی آبادان تصریح کرد: شرکت هما همچنین پرواز در مسیر شیراز ـ آبادان ـ شیراز را در برنامه پروازهای جدید خود قرار داده و این پرواز هم‌اینک روزهای یکشنبه انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی با انجام 9 پرواز در هفته از آبادان به مقصد تهران و برعکس با هواپیمای F100 و MD فعال است.
رضایی با بیان اینکه این شرکت پروازهای خود به فرودگاه آبادان را افزایش داده است، خاطرنشان کرد: هما پرواز خود در مسیر آبادان ـ تهران را نیز در روزهای سه‌شنبه از یک پرواز به دو پرواز افزایش داده است.
وی در خصوص پرواز در مسیر آبادان ـ مشهد اضافه کرد: در حال حاضر شرکت ایران ایرتور در این مسیر هفته‌ای یک پرواز انجام می‌دهد.
سرپرست فرودگاه بین‌المللی آبادان ضمن ابراز خرسندی از روند رو به رشد پروازها گفت: فرودگاه آبادان بیش از پیش نیازمند حمایت مسئولان استانی است.
وی عملکرد فرودگاه آبادان را در شش ماهه اول سال 90 مثبت ارزیابی کرد و گفت: در شش ماهه نخست سال 90، تعداد پرواز بین‌المللی به 90 فقره رسید و رشد 11 برابری مسافر را در پروازهای بین‌المللی نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد بودیم.
رضایی افزود: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی پروازها در این فرودگاه و اعتماد و آسایش شهروندان است.
وی ادامه داد: مطمئناً پیشرفت بخش‌های مختلف این فرودگاه ارتباط مستقیمی با ارتقای سطح اقتصادی منطقه دارد.
سرپرست فرودگاه بین‌المللی آبادان با تأکید بر سابقه درخشان این فرودگاه اظهار داشت: امیدواریم با تعامل و حمایت هر چه بیشتر مسئولان استانی روزبه‌روز شاهد توسعه ابعاد مختلف این فرودگاه بین‌المللی باشیم.
انتهای پیام/غ20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول