اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرودگاه بین‌المللی آبادان خبر داد:

ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات پرواز در فرودگاه آبادان

خبرگزاری فارس: سرپرست فرودگاه بین‌المللی آبادان از ثبت و به روزرسانی اطلاعات پرواز در این فرودگاه به‌منظور کمک به ارتقای کمی و کیفی این فرودگاه خبر داد.

ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات پرواز در فرودگاه آبادان
محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در آبادان اظهار داشت: فرودگاه آبادان یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های ایران تا پیش از جنگ ایران و عراق و یکی از بزرگترین و مجهزترین فرودگاه‌های کشور بوده است.
وی افزود: این فرودگاه با وجود قرار داشتن در منطقه آزاد اروند از اهمیت بسزایی در استان و فراتر از آن در کشور برخوردار است.
سرپرست فرودگاه بین‌المللی آبادان با بیان اینکه امروز نیز در راستای ارتقا و توسعه سطح پروازها در این فرودگاه اقدامات قابل قبولی صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: ثبت آمار و اطلاعات پروازی فرایند برنامه‌ریزی و تصمیم‌سازی را تسهیل می‌کند.
وی اضافه کرد: ثبت و به روزرسانی اطلاعات پروازی و مسافری زمینه شناخت و تحلیل و بررسی عوامل افزایش و کاهش پرواز و مسافر را در هر مدت زمان مورد نظر آسان می‌سازد.
رضایی با اشاره به اینکه وجود این سامانه بستر شناسائی رفع موانع احتمالی و تقویت عوامل افزایش عملکرد را مهیا می‌کند گفت: این امر نقش بسزایی در پیشبرد اهداف پروازی داشته و در نهایت سبب تحقق چشم‌انداز مورد نظر می‌شود.
به گفته وی عملکرد مثبت پرسنل واحد آمار که در ثبت و به روزرسانی اطلاعات پروازی در سامانه آمار پروازی شرکت فرودگاه‌های کشور همکاری دارند بسیار مثبت است.
سرپرست فرودگاه بین‌المللی آبادان با بیان پروازهای رو به رشد این فرودگاه گفت: شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی در نخستین گام برای افزایش این پروازها اقدام به اضافه کردن یک پرواز به دو پرواز قبلی در مسیر اصفهان ـ آبادان ـ اصفهان کرده است.
وی ضمن ابراز خرسندی از روند رو به رشد پروازها در این فرودگاه گفت: شرکت هما همچنین پرواز در مسیر شیراز ـ آبادان ـ شیراز را در برنامه پروازهای جدید خود قرار داده و این پرواز هم اینک روزهای یکشنبه انجام می‌شود.
به گفته رضایی شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی با انجام 9 پرواز در هفته از آبادان به مقصد تهران و برعکس با هواپیمای F100 و MD فعال است.
وی در خصوص پرواز در مسیر آبادان ـ مشهد گفت: در حال حاضر شرکت ایران ایرتور در این مسیر هفته‌ای یک پرواز دارد.
سرپرست فرودگاه بین‌المللی آبادان گفت: امیدواریم با اقدامات در حال انجام، روز به روز شاهد ارتقا و توسعه سطح کمی و کیفی پروازها در این فرودگاه باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول