اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تامین اعتبار؛

ترمینال فرودگاه رشت امسال افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: ترمینال جدید فرودگاه سردار جنگل رشت 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین اعتبار امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ترمینال فرودگاه رشت امسال افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فتاح رضوانی عصر امروز در جریان اجرای طرح روکش آسفالت معابر فرودگاه رشت اظهار داشت: روکش آسفالت 44 هزار متر مربع از معابر فرودگاه رشت که از مصوبات دور سوم هیئت دولت به گیلان بود، با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی آغاز شده است.
مدیر کل فرودگاه گیلان افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی پروژه‌های عمرانی گیلان به پیمانکار پرداخت می‌شود.
وی به دیگر مصوبات هیئت دولت درباره فرودگاه سردار جنگل رشت اشاره کرد و ابراز داشت: تملک 220 هکتار از اراضی اطراف فرودگاه از مصوبات بسیار مهم در باره توسعه فرودگاه رشت بود که در حال حاضر این مصوبه مراحل کار کارشناسی را از نظر نقشه جامع شهر رشت طی می‌کند و امیدواریم با کمک مدیران ارشد استان شاهد تحقق هر چه سریع‌تر این مصوبه باشیم.
وی به پروژه احداث ترمینال جدید فرودگاه رشت اشاره کرد و یادآور شد: ترمینال جدید فرودگاه سردار جنگل رشت با مساحت شش هزار متر مربع تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
این مسئول افزود: در صورت تخصیص تمام اعتبارات در نظر گرفته شده از طرف شرکت فرودگاه‌های کشور و استانداری گیلان، در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی، درباره پروژه احداث سالن استقبال کنندگان و بدرقه کنندگان فرودگاه رشت که از محل اعتبارات استانی هزینه می‌شود بیان داشت: این پروژه تاکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و حدود 15 میلیارد ریال هزینه شده است و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.
رضوانی با اشاره به زیباسازی محوطه ورودی فرودگاه سردار جنگل رشت افزود: محوطه ورودی فعلی فرودگاه رشت زیبنده مسافران هوایی گیلان نیست و عدم رضایت‌مندی مسافرانی که از طریق فرودگاه رشت وارد گیلان می‌شوند را به دنبال دارد.
وی، نبود فضای سبز مناسب، عدم مبلمان در محوطه بیرونی فرودگاه برای آسایش مسافران، استقبال‌کنندگان و مشایعت‌کنندگان را از دیگر مشکلات دانست و یادآور شد: تعامل شهرداری با فرودگاه سردار جنگل این نقیصه بزرگ را برطرف می‌کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول