اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مرودشت:

احزاب ولایی می‌توانند انتخابات را از قوم‌گرایی نجات دهند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: ورود افراد به احزاب رسمی و متعهد به نظام و ولایت، می‌تواند انتخابات را از قومی و قبیله‌ای شدن نجات دهد.

احزاب ولایی می‌توانند انتخابات را از قوم‌گرایی نجات دهند
حسن شعبان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با بیان اینکه تا حد بالایی ائتلاف اصولگرایان اتفاق افتاده است، اظهار داشت: کاندیداها باید سعی کنند در راستای وحدت، مسائل جانبی را کنار گذاشته تا به جمع‌بندی کلی رسیده و به انسجام و وحدت برسند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: در انتخابات کنونی با توجه به تحریم و جنگ اقتصادی از سوی آمریکا و اروپا و اتفاقات منطقه، وحدت کاندیداها مهم‌ترین امر است.
این نماینده مجلس اضافه کرد: مردم در انتخابات ریاست جمهوری اخیر ثابت کردند به نظام جمهوری اسلامی، کشور، رهنمودهای امام (ه) و مقام معظم رهبری وفادار هستند که باید بر اساس اتفاقات منطقه و بیداری اسلامی جهان و تحریم‌ها بار دیگر وحدت نهادینه شود.
وی تصریح کرد: کاندیداها باید برای رسیدن به وحدت از مسائل جانبی و اختلافات دیدگاهی خودداری کنند تا به اتحاد برسند.
شعبان‌پور بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با ایشان، نحوه عملکرد شورای نگهبان را تشریح کردند و فرمودند کسانی که در فتنه اخیر دخیل بوده‌اند اگر بخواهند در انتخابات شرکت کنند صلاحیت آنان رد و با آنان برخورد می‌شود.
وی تصریح کرد: انقلاب مسیر خود را پیدا کرده است و اعضای فتنه و گروه‌های انحرافی که بخواهند در انتخابات مشکلی ایجاد کنند هم از سوی مردم و هم از سوی شورای نگهبان با آنان با قاطعیت برخورد می‌شود‌
نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: بحث کاندیداهای قومی و طایفه‌ای در طول تاریخ در کشور ما مطرح بوده که تنها راه حل کنار گذاشتن آن قرار دادن این کاندیداها در احزاب‌ رسمی و متعهد به نظام جمهوری اسلامی و ولایت است تا با حضور در این احزاب در انتخابات شرکت کنند اما این امر در کشور ما هنوز نهادینه نشده است.
وی تصریح کرد: تعهد و تخصص در کنار یکدیگر در مجلس شورای اسلامی موجب کارآمدی بیشتر مجلس و تصمیم‌گیری‌های بهتر می‌شود.
شعبان‌پور خاطرنشان کرد: مردم غیور کشور ایران اسلامی همیشه در صحنه‌ها حضور فعال داشته‌اند که دیگر برای حضور آنان نیاز به تاکید و نصیحت نیست.
انتهای پیام/و۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول