اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق سیاسی وزارت کشور:

احزاب منحله مشارکت و مجاهدین حق ورود به انتخابات را ندارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سابق سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه احزاب منحله مشارکت و مجاهدین حق ورود به انتخابات را ندارند، گفت: قانون‌گریزی و ایجاد هرج و مرج، پشت کردن به منافع ملی و مطلوب دشمن است.

احزاب منحله مشارکت و مجاهدین حق ورود به انتخابات را ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود عباس‌زاده ‌مشکینی صبح امروز در نشست با جمعی از اصحاب فرهنگ، رسانه‌ها و گروه‌های سیاسی در این استان اظهار داشت: هر کس در جمهوری اسلامی ایران در یک انتخابات قانونی شرکت کند فارغ از آن که به هر کس رای می‌دهد به کشور خود خدمت کرده و باید ارزش و اهمیت برای او قایل شد.
عضو کمیته حمایت از تولید دولت ابراز داشت: در انتخابات ریاست جمهوری 88 هر 40 میلیون شرکت‌کننده در انتخابات به هر کسی رای دادند به نظام و مملکت خود خدمت کردند و تیری بر قلب دشمن انداختند اما هدف پایبندی به قانون و قاعده دموکراسی با اخلاق و اصول آزادی و منافع ملت است.
وی ابراز داشت: اگر کسی سهواً در این مسیر گام بردارد لازم است با روشنگری‌ها توجیه شود اما آنهایی که عمداً مجری خواست دشمنان یک ملت هستند باید با آنها مقابله کرد و حتی اجازه حضور در صحنه‌های مختلف را به آنان نداد.
مدیرکل سابق امور شهر و روستای استانداری اردبیل با اعلام اینکه هر فرایندی برای اصلاح جامعه با رعایت اصول و قوانین ارزشمند است، افزود: فرایند اصلاح با تهمت و افترا و نقد مخرب فرق می‌کند و این در حقیقت کمک کردن به دشمن است.
مدیرکل سابق سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه حزب مشارکت و مجاهدین انقلاب اسلامی دو حزب منحله به شمار می‌روند، خاطرنشان کرد: این دو حزب حق ورود به انتخابات و تبلیغات ایام انتخابات را ندارند چرا که بر اساس ماده 10 احزاب و رای دادگاه این دو حزب منحل شده‌اند.
دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب با بیان اینکه در این کمیسیون از سه قوه مجریه مقننه و قضاییه اعضایی وجود دارد که کمترین آنها مربوط به دولت است، افزود: طبق قانون، کمیسیون ماده 10 احزاب می‌تواند به تناسب رفتار یک گروه تذکر داده و یا اخطار کتبی بدهد و در مراحل بعدی توقیف پروانه، تعطیلی موقت و در صورت تکرار پرونده حزب متخلف برای انحلال به دادگاه سپرده می‌شود.
عضو کمیته حمایت از تولید دولت تصریح کرد: پرونده تخلفاتی این دو حزب بعد از ماجراهای سال 88 به دادگاه ارسال شد و در نهایت دادگاه صالحه نسبت به تعطیلی این دو حزب رای داد و اگر کسی به روند رسیدگی اعتراض دارد، عقلاً و اصولاً باید در دادگاه آن را مطرح کرده و از هرگونه رفتارهای غیر عقلانی پرهیز کند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول