اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی مطرح کرد:

حمایت موتلفه خراسان شمالی برای راه‌اندازی احزاب اصولگرا

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی گفت: حزب موتلفه اسلامی استان برای راه‌اندازی احزاب اصولگرا حمایت‌ها و مساعدت‌های لازم را انجام می‌دهد.

حمایت موتلفه خراسان شمالی برای راه‌اندازی احزاب اصولگرا
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی احمدنیا عصر امروز در نشست شورای سیاسی موتلفه خراسان شمالی اظهار داشت: هر ظرفیتی که به عنوان اصولگرا در استان تشکیل شود موتلفه آن‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهد.
وی گفت: در این راستا برای راه‌اندازی برخی ازاحزاب اصولگرا در استان از سوی موتلفه اسلامی کمک‌هایی شده تا این احزاب تشکیل و راه‌اندازی شود و اکنون نیز آمادگی داشته تا برای تشکیل جبهه پایداری در خراسان شمالی از سوی افراد معتقد به اصول حمایت‌های لازم توسط حزب موتلفه انجام گیرد.
احمدنیا با بیان اینکه از ماه‌ها قبل ستاد انتخابات در موتلفه استان تشکیل شده است، افزود: بر همین اساس کارهای انتخاباتی در این حزب به خاطر حساسیت‌ها دنبال شده تا موفقیت اصولگرایان در این انتخابات رقم بخورد.
وی اظهار داشت: با این وجود همواره معتقد بوده که برای موفقیت اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم، ایجاد وحدت و همدلی در بین اصولگرایان ضرورت داشته از این رو وحدت اصولگرایان از رویکردهای حزب موتلفه است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی اضافه کرد: حتی در حزب موتلفه معتقد بوده که نیروهایی که با این حزب نبوده ولی نیروی ارزشی و اصولگرا باشند باید در انتخابات آتی مجلس مورد حمایت قرار بگیرند.
وی تاکید کرد: بر همین اساس به هیچ عنوان برای ما مهم نبوده که کاندیدای اصولگرایان از اعضای موتلفه باشد یا خیر بلکه این کاندیدا ابتدا باید معتقد به ولایت فقیه، نظام و برای خدا کار کند.
احمدنیا با اشاره به ساختار جبهه متحد اصولگرایان اظهار داشت: ‌ جبهه اصولگرایان در استان‌ها در قالب یک هیئت اجرایی تشکیل شده و بعد کارهای مربوط به انتخابات را سیاستگذاری می‌کنند لیکن هنوز این ساختار رسما ابلاغ نشده است و اخیرا طی نشست‌هایی در تهران مقرر شده تا به زودی این ساختارهای استانی تشکیل شود.
وی در بخش دیگری با اشاره به الگو قرار گرفتن انقلاب اسلامی ایران در جنبش‌ها و قیام‌های کشورهای منطقه گفت: امروز انقلاب‌های زیادی در دنیا و در کشورهای اسلامی اتفاق افتاده که برگرفته و الگوی انقلاب اسلامی بوده که یکی از این جنبش‌ها انقلاب مصر بود.
دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: خوشبختانه انقلاب مصر با کمترین هزینه رقم خورد و زمانیکه این جنبش‌ها به اوج خودش رسید آمریکا تصمیم گرفته تا در این مقطع موضوع را جمع کرده و آن را با حفظ منافع خود به دولت انتقالی بسپارد و قصد استکبار از این حرکت ایجاد انحراف و خلل در برنامه‌های انقلاب مردم مصر بود.
احمدنیا تاکید کرد: البته الگوی این انقلاب جمهوری اسلامی ایران بوده و امیدواریم در آینده انقلاب اسلامی مردم مصر شکل بگیرد.
وی همچنین با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در شرایطی در زمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد که جنگ تحمیلی علیه نظام اسلامی تحمیل شده و ایران اسلامی فاقد هرگونه ارتش منسجم بود.
دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه در داخل پادگان‌ها نیز هیچگونه تسلیحاتی وجود نداشته و امکانات نظامی در داخل پادگان‌ها در حد صفر بود، گفت: در این شرایط هنوز بحث این بود که آیا ارتش وجود داشته و یا نداشته باشد.
وی ادامه داد: فداییان اسلام به دنبال انحلال ارتش بوده و مدعی تشکیل ارتش مردمی بودند و کمترین امکانات برای دفاع از این آب و خاک وجود داشت و صدام هم با این تصور که می‌تواند طی چند روز ایران را گرفته و نظام را ساقط کند به کشور حمله و جنگ تحمیلی را آغاز کرد.
احمدنیا اظهار داشت: در کنار دولت متجاوز عراق نیز کشورهایی از جمله آمریکا رژیم بعث را در حمله به ایران پشتیبانی کردند و در این شرایط بود که بسیجیان وارد عرصه شده و در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و این بسیج بود که جلوی نفوذ دشمن را گرفته و دستاوردهای زیادی برای نظام رقم زده و بعد‌ها با عضو گیری‌ها، این مولود انقلاب توسعه و تقویت یافت.
وی با اشاره به اینکه بسیجیان افتخارات زیادی را در جنگ برای نظام اسلامی رقم زدند، یادآور شد: بسیج آماده‌تر از همیشه در دفاع از دستاوردهای نظام در صحنه حضور دارد.
نشست سیاسی حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی در دفتر مرکزی این حزب برگزار شد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول