اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

احزاب به دنبال استفاده ابزاری از جوانان هستند

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به جوانان گفت: جاه‌طلبی‌ها و خودکامگی‌ها در بسیاری از حزب‌ها موج می‌زند و فقط می‌خواهند از شما استفاده ابزاری کنند.

احزاب به دنبال استفاده ابزاری از جوانان هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، آیت‌الله سید احمد خاتمی در جمع مسئولان و جمع کثیری از مردم این شهر با بیان اینکه اگر کسی در امر دین خودکفا نشود منحرفان او را به بیراهه می‌کشانند، اظهار داشت: جریان سازمان منافقین جریان بی‌مایه‌هایی است که سراغ دین رفته ولی دین را اشتباهی به
آن‌ها آموختند.
وی با اشاره به شکل‌گیری سازمان منافقین در سال 1345 ادامه داد: متاسفانه اسلام ‌شناسان واقعی به بنیانگذاران آن خط ندادند و همگان شاهد بودند که چگونه این افراد از مبارزه و نهج‌البلاغه دَم می‌زدند.
امام جمعه موقت تهران افزود: کار این افراد به گونه‌ای پیش رفت که سازمان را ملحدین مصادره کردند و در سال‌های 50 و 51 منافقین کتاب‌های شهید مطهری را ممنوع اعلام کرده و اعلام می‌داشتند که کتاب‌های بازرگان مانعی ندارد.
وی در ادامه دلیل توصیه منافقین به مطالعه کتاب‌های بازرگان را اسلام‌شناسی بسیار سطحی بازرگان عنوان و تصریح کرد: بازرگان مسلمان بود، نماز می‌خواند و چه بسا آن مقدار از اسلام را که فهمیده بود عمل می‌کرد ولی آنچه که مهم است این بود که دین را از آبخشور درستی دریافت نکرده بود.
آیت‌الله خاتمی افزود: سرانجام منافقین در سال 54 اعلام ارتداد کرده و گفتند که مارکسیسم مکتب مبارزه بوده و اسلام مکتب مبارزه نیست و به این وسیله با اسلام خداحافظی کردند و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با داس و چکش به صحنه آمده و از دل آن‌ها فرقان به وجود آمد.
وی تصریح کرد: منافقین آیت‌الله مطهری را ترور کرده و در 29 خرداد سال 60 علیه این مردم جنگ خیابانی راه انداختند و در نهایت فراری و 12 هزار انسان بی‌گناه را ترور و در ادامه به طور رسمی همکار و ارتش صدام شدند و امروز نیز سربازان اسرائیل و آمریکا هستند.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه امروز ما نیاز داریم که حوزه‌های علمیه را به خانه ببریم، عنوان داشت: با فرا رسیدن فصل پاییز و طولانی شدن شب‌ها باید حلقه‌های معرفتی با مدیریت ائمه جمعه در سطح شهرها شکل بگیرد، چرا که دین‌شناسی باید یک حوزه فرماندهی داشته باشد.
وی افزود: دین‌شناسی کار هر کسی نیست و جوانان باید فرصت‌ها را دریابند و آگاه باشند که دشمن از هر فرصت و با ترفندهای مختلف در کمین نشسته است.
آیت‌الله خاتمی در ادامه خطاب به جوانان کشور گفت: هر پرچمی که بلند می‌شود و هر حزبی که اعلام موجودیت می‌کند به زیر پرچم آن حزب نروید، چرا که جاه‌طلبی‌ها و خودکامگی‌ها در بسیاری از این حزب‌ها موج می‌زند و فقط می‌خواهند از شما استفاده ابزاری کنند.
وی با تاکید بر ولایت‌مداری همه آحاد جامعه گفت: دستتان فقط باید در دست ولایت باشد و زیر پرچم این حزب و آن حزب نروید چون کسانی که دستشان در دست ولایت است سالم بودند، سالم ماندند و سالم خواهند ماند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول