اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی آبادان:

آدامس آلوده به الکل در آبادان شایعه است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی آبادان از شایعه بودن عرضه آدامس آلوده به الکل در بازار ته‌لنجی این شهرستان خبر داد.

آدامس آلوده به الکل در آبادان شایعه است
نصرالله جایمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: نظارت بازرسان بر اجناس و فروشگاه‌های ته‌لنجی در این شهرستان رویه‌ای عادی و متداول است که روزانه در چند نوبت انجام می‌شود.
وی افزود: به دنبال ورود شایعاتی غیراستاندارد و غیرمجاز در این بازار، چند کارشناس و بازرس بهداشت استانی به شهرستان آمده و با هماهنگی این اداره از فروشگاه‌های عرضه اجناس ته‌لنجی در این شهرستان بازدید کردند.
رئیس اداره بازرگانی آبادان تصریح کرد: البته شایعه شده که آدامس حاوی الکل به تهیه کشورهای استعمار و صهیونیستی بوده و وارد بازار ته‌لنجی شهرستان و حتی بازار استان خوزستان شده که البته این امر خوشایند نیست.
وی افزود: در این راستا نمونه‌برداری صورت گرفته و مواردی برای آزمایش به استان ارسال شده است.
جایمند خاطرنشان کرد: نمونه‌برداری‌ها در پنج واحد صنفی در شهرستان انجام گرفته که در صورت مشاهده و اثبات تخلف به تعطیلی این واحدها منجر می‌شود.
وی اضافه کرد: کالاهایی که غیراستاندارد و یا غیربهداشتی در بازار عرضه شود مطمئناً خطراتی را برای سلامت شهروندان ایجاد می‌کند که این اداره با نظارت بازرسان از عرضه و فروششان جلوگیری به عمل می‌آورد.
رئیس اداره بازرگانی آبادان ادامه داد: کشورهای غرب و استعماری همواره به‌دنبال ایجاد اختلال در نظم و امنیت عمومی کشورمان هستند و برای رسیدن به امیال شیطانی خود از هیچ کار و تلاشی دریغ نمی‌کنند.
وی در خصوص بازرسان اعزام شده از استان به این شهرستان چنین گفت: این بازرسان توسط مکاتبه دانشگاه علوم پزشکی با اداره بازرگانی شهرستان و هماهنگی‌های ویژه در این راستا، برای نظارت بر بازار ته‌لنجی در شهرستان کار خود را اجرایی کردند.
جایمند با بیان اینکه همه تلاش این اداره در راستای عرضه کالای استاندارد و بهداشتی در شهرستان است اظهار داشت: امیدواریم نمونه‌های ارسال شده بدون هیچ مشکلی در کمیت و کیفیت به شهرستان ارجاع شوند در غیر این‌صورت با واحدهای متخلف برابر قانون برخورد می‌شود.
انتهای پیام/غ20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول