اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم خبر داد:

فعالیت 55 تیم بازرسی ناظر بازار در شب یلدا

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از نظارت 55 تیم بازرسی بر بازار شب یلدا در قم خبر داد.

فعالیت 55 تیم بازرسی ناظر بازار در شب یلدا
امیر محمدی‌چهر امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم برای جلوگیری از بروز بازار سیاه در فروش اقلام موردنیاز شب یلدا نظارت خود را به شدت افزایش داده است.
وی از افزایش بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بر فروش و قیمت‌ بازار میوه در شب یلدا خبر داد و بیان کرد: در روزهای عادی بازرسی بر توزیع، فروش میوه و دیگر اقلام 200 مورد بود که به دلیل فرارسیدن شب یلدا به 300 مورد افزایش یافته است.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ابراز کرد: بیشترین دغدغه و نظارت بازرسین،‌ نظارت بر روی اقلامی است که شب یلدا مورد احتیاج مردم است.
وی با بیان اینکه هیچ تخلفی از چشم بازرسین دور نمی‌ماند، افزود: بازرسین بر توزیع میوه و قیمت آن به دقت بازرسی دارند و در صورت مشاهده تخلف با آنان برخورد می‌شود.
محمدی‌چهر با بیان اینکه نظارت و بازرسی به صورت تیمی انجام می‌شود، تصریح کرد: با وجود طبقه‌بندی بودن کیفیت میوه‌ها قیمت آن مشخص است.
وی با تاکید بر اینکه فروشندگان حق ندارند از 10 تا 25 درصد بیشتر از قیمت فاکتور خرید میوه را به مشتریان در بازار عرضه کنند، گفت: این قیمت‌ها بر اساس نوع و کیفیت میوه بر اساس طبقه بندی تعیین می‌شود.
محمدی‌چهر با بیان اینکه نظارت بر توزیع و فروش اقلام موردنیاز شب یلدا از 2 روز مانده به شب یلدا آغاز شده است، افزود: این نظارت تا چهار روز پس از یلدا ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه تصریح کرد: 55 تیم بازرسی به دقت بازار میوه و آجیل شب یلدا را زیر نظر دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف آن را به مسئولان برای برخورد جدی گزارش می‌کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول