اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی خرمشهر خبر داد:

اجرای مانور نظارتی اداره بازرگانی در بازار خرمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی خرمشهر از اجرای مانور دقیق نظارتی این اداره در بازار خرمشهر خبر داد.

اجرای مانور نظارتی اداره بازرگانی در بازار خرمشهر
عبدالامیر ربیهاوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر در خصوص اعمال نظارت بر وضعیت قیمت‌ها در آستانه شب یلدا اظهار داشت: مأموران و بازرسان اداره بازرگانی خرمشهر به همراه بازرسان مجمع امور صنفی این شهرستان از روز گذشته به صورت نوبتی کار نظارت بر قیمت‌ها را در بازار خرمشهر در آستانه شب یلدا آغاز کرده‌اند.
وی افزود: این طرح شامل نظارت بر میوه فروشی‌ها، شیرینی فروشی‌ها و فروشگاه‌های آجیل و خشکبار است.
رئیس اداره بازرگانی خرمشهر هدف از اجرای این طرح را نظارت کامل بر قیمت و فروش کالاهای پرمصرف در این مناسبت دانست و تصریح کرد: به دلیل اقبال بیش از حد مردم به خرید اقلامی نظیر آجیل و خشکبار، هندوانه و انواع میوه، گاهی مشاهده می‌شود که قیمت آنها به طور بی‌رویه افزایش یافته‌است و به همین دلیل کار اداره بازرگانی نظارت مستقیم بر عرضه چنین کالاهایی است.
ربیهاوی ادامه داد: با توجه به تنوع زیاد در انواع میوه عرضه شده در بازار، در طرح نظارتی امسال تخلفات زیادی در این بخش گزارش نشده اما در بخش خشکبار و شیرینی‌جات تخلفاتی را مشاهده کرده‌ایم.
وی افزود: پرونده افراد و فروشندگان متخلف در زمینه فروش اقلام مذکور تشکیل و به منظور پیگیری و برخورد به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده خواهد شد.
رئیس اداره بازرگانی خرمشهر همچنین از آمادگی ستادهای خبری این اداره برای شنیدن و پاسخگویی به شکایات مطرح شده از سوی مردم خبر داد و اظهار داشت: مردم خرمشهر در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی فروشندگان مواد غذایی در این روزها می‌توانند با شماره تلفن‌های اعلام شده از سوی این اداره تماس گرفته و شکایات خود را مطرح کنند.
ربیهاوی با ابراز امیدواری از اجرای این طرح به صورت مطلوب خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که اداره بازرگانی و مجمع امور صنفی خرمشهر انجام داده امیدواریم مردم در این روزها نسبت به خریداری اقلام مورد نیاز خود اقدام کرده و در این زمینه با مشکلی مواجه نشوند.
وی در پایان گفت: اجرای این طرح تا روز آینده در بازار خرمشهر ادامه خواهد داشت و امید می‌رود که در آینده نیز با اجرای چنین طرح‌هایی بتوانیم به مردم عزیز شهرستان خرمشهر خدمت‌رسانی کنیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول