اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی اداره‌کل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد:

نقش نمایشگاه‌ کتاب در ترویج فرهنگ کتابخوانی انکارناپذیر است

خبرگزاری فارس: سخنگوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدون شک برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در این استان موجب ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی خواهد شد.

نقش نمایشگاه‌ کتاب در ترویج فرهنگ کتابخوانی انکارناپذیر است
سالار احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: میزان مطالعه و انس افراد یک جامعه با کتاب نسبت و رابطه مستقیمی با پیشرفت و حرکت رو به جلوی آن جامعه داشته که لازم است در این زمینه بیش از گذشته وارد میدان کار و عمل شویم.
سخنگوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بر اساس آمار موجود وضعیت و میزان مطالعه در کشور و به تبع آن استان ما مطلوب نیست و در قیاس با کشورهای توسعه یافته بسیار پایین است.
احمدی با بیان اینکه جایگاه والای کتاب و علم در قرآن با سوگند خداوند به قلم و آن چه می‌نویسند کاملا مشخص و با اهمیت است، افزود: این آیه عمق و اهمیت موضوع را به بشر تشنه علم و حقیقت نشان می‌دهد و در واقع مسیر درست و مطمئنی را پیش‌روی انسان می‌گذارد.
وی بیان داشت: نمایشگاه‌های برگزار شده در استان کهگیلویه و بویراحمد با استقبال پرشور مردم این استان مواجه بوده است که امیدواریم دوازدهمین نمایشگاه کتاب با حضور ناشران معتبر و باسابقه کشور نیز بتواند انتظارات مردم را در این بخش برآورده کند.
مسئول اداره روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد جامعیت این نمایشگاه را در بخش‌ها و نیازهای رده‌های مختلف سنی مطلوب دانست و عنوان کرد: دسترسی آسان به مجموعه کتاب‌ها و تخفیف بیش از ۴۰ درصد قیمت‌ها از مزیت‌های خرید کتاب از دوازدهمین نمایشگاه کتاب در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
سخنگوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بدون شک برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در این استان موجب ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی خواهد شد.
دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب در کهگیلویه و بویراحمد از 6 دی‌ماه تا 12همین ماه در مصلی امام خمینی یاسوج برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول