اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 4هزار عنوان کتاب؛

بزرگ‌ترین نمایشگاه کتاب آمل گشایش یافت

خبرگزاری فارس: بزرگ‌ترین نمایشگاه کتاب آمل با 4 هزار عنوان کتاب در این شهرستان گشایش یافت.

بزرگ‌ترین نمایشگاه کتاب آمل گشایش یافت
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل ظهر امروز در آیین گشایش این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اعلام اینکه در سال جاری 11 نمایشگاه کتاب در شهرستان آمل دایر شده، گفت: این نمایشگاه دوازدهمین نمایشگاه کتاب این شهرستان است که در سال جاری گشایش یافته است.
محمد محمدی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری اداره ارشاد و انتشارات مدرسه دایر شده، تصریح کرد: بزرگ‌ترین نمایشگاه کتاب آمل در مدرسه فروغ راعی این شهرستان آماده بازدید علاقمندان است.
وی با اعلام اینکه این نمایشگاه تا شش بهمن امسال دایر است، ابراز داشت: اختتامیه این نمایشگاه همزمان با سالروز واقعه شش بهمن آمل صورت می‌گیرد.
محمدی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب آمل در رشته‌ها و بخش‌های مختلف به ارائه کتب اقدام کرده است، عنوان کرد: 4 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل با بیان اینکه این نمایشگاه از تخفیف 20درصدی برای متقاضیان برخوردار است، گفت: این نمایشگاه به هنرمندان و اصحاب هنر نیز تخفیف ویژه می‌دهد.
این مسئول اذعان داشت: اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان می‌توانند با دریافت معرفی نامه از اداره ارشاد، از تخفیف 30درصدی این نمایشگاه برخوردار شوند.
محمدی با تاکید بر اینکه تلاش می‌شود، کتاب را در سبد زندگی خانوارهای آملی افزایش دهیم، متذکر شد: بزرگ‌ترین نمایشگاه کتاب آمل، فرصت مناسبی برای ارائه خدمات فرهنگی به متقاضیان است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول